Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Skuteczne strategie promocji produktów luksusowych i premium

21-22 czerwca 2017 r. , Warszawa, Hotel Polonia Palace

O Forum

...przebić sie przez skorupę oczekiwań...

Szacowany na ponad 16 mld zł rynek dóbr luksusowych i premium w Polsce wykazuje się wysoką dynamiką wzrostu – zgodnie z prognozami do 2020 r. powiększy się o dalsze 30%. Jednocześnie już ponad milion Polaków zalicza się do grupy konsumentów zamożnych i bogatych a obserwacje rozwiniętych rynków Europy Zachodniej pokazują, że zarówno producenci jak i detaliści mają przed sobą wciąż wiele możliwości zwiększania udziału w rynku, wykorzystując potencjał digital i rosnący dobrobyt społeczeństwa.

Kluczem do osiągnięcia tego celu a zarazem największym wyzwaniem staje się dotarcie do Klienta zamożnego z właściwym przekazem i zbudowanie emocjonalnej, długofalowej relacji.

Jakie są więc jego oczekiwania? Na jakie komunikaty reaguje a jakie go zniechęcają? Jakimi kanałami do niego docierać? Jak odpowiednio wykorzystać potencjał digital?

Znajdź odpowiedzi i zainspiruj się z nami podczas Forum!

Zobacz program

Wśród prelegentów:

Poznaj Prelegentów

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  1. 1

    Unikalne spotkanie merytoryczne praktyków odpowiadających za komunikację, sprzedaż oraz budowę wizerunku marek luksusowych i premium na polskim rynku

  2. 2

    Obecność w programie reprezentantów kultowych marek: FERRARI, MASERATI, JAGUAR, SUNREEF YACHTS, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY!

  3. 3

    Agenda spotkania w całości oparta na case studies – zestaw świeżych, sprawdzonych, gotowych do zaimplementowania inspiracji!

  4. 4

    Tematy „szyte na miarę” – będziemy dyskutować wyłącznie tematy wskazane przez praktyków w czasie bezpośrednich wywiadów

  5. 5

    Bogata, interaktywna formuła spotkania – warsztaty, panele dyskusyjne, burza mózgów itp. – sprzyjające efektywnej wymianie wiedzy i nawiązywaniu trwałych relacji biznesowych

Zgłoś udział
anna_gapys

Więcej informacji:


Anna Gapys / Project Manager
e-mail: anna.gapys@bbm.pl
tel. +48 12 350 54 52
kom: +48 603 990 823
klient-zamozny.pl/