Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Aktualności

Loyalty Awards 2015 rozdane!

Organizatorem Plebiscytu jest firma Blue Business Media a Partnerem merytorycznym badania plebiscytowego TNS Polska. Nad poprawnością badania czuwała Kapituła, w której zasiadali eksperci zarządzania relacjami i lojalnością Klienta:

  • Tomasz Burdziński – Dyrektor Strategiczny, OSKAR WEGNER – MARKETING RELACYJNY
  • Marek Kosakowski – Dyrektor Zarządzający, DATA SOLUTIONS (OMNICOM GROUP)
  • Andrzej Łapeta – Manager, Firma Reklamowa KUC
  • dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu, i360
  • Grzegorz Ostrowski – Client Service Director, TNS POLSKA
  • Maciej Tesławski – Właściciel, MARKETING COMMUNICATION ACADEMY (MCA)
  • Dominik Zacharewicz – Managing Partner, LOYALTY POINT

Plebiscyt odbywał się w dwóch turach. W pierwszej uczestnicy zgłaszali nominacje w sześciu kategoriach. Następnie w każdej kategorii maksymalnie 5 najwyżej ocenionych projektów (w tym 2 wskazane przez Kapitułę) zostało zakwalifikowanych do drugiego etapu, w którym uczestnicy wybierali zwycięzcę danej kategorii (m.in. na podstawie uzasadnień przesłanych przez nominowanych).  W wyniku głosowania wybrani zostali następujący Laureaci:

  • Emotional Engagement Leader 2015 – IKEA Family (nagrodę odebrał Adam Nowak - Country Ikea Family Manager)
  • Loyalty Innovation of the Year 2015 – My Starbucks Rewards (nagrodę odebrała Dominika Korta, Marketing Project Manager z firmy AMREST)
  • The best new loyalty activities of the year 2015 – My Starbucks Rewards (nagrodę odebrała Dominika Korta, Marketing Project Manager z firmy AMREST)
  • The best B2B loyalty scheme (reseller’s market) – Hortex Premia (nagrodę odebrał Tomasz Konka, Dyrektor Trade Marketingu z Hortex Holding)
  • The best loyalty activities in services – mOKAZJE (nagrodę odebrali: Łukasz Konwicki - Strategic Partnerships Manager  oraz  Krzysztof Wertejuk - Key Account Managera  z mBANK)
  • The best loyalty activities in retail – IKEA Family (nagrodę odebrał Adam Nowak - Country Ikea Family Manager)

Galę zakończył bankiet, w którym udział wzięli Laureaci oraz uczestnicy Poland&CEE Customer Loyalty Summit 2015. Kolejna edycja Plebiscytu już za rok.