Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

NAJWAŻNIEJSZE I NAJBARDZIEJ REPREZENTATYWNE SPOTKANIE POLSKIEGO SEKTORA HANDLU I FMCG

O Forum

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora wpłynie na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu czy trendy konsumenckie będzie jednym z głównych tematów, które zostaną rozwinięte podczas Retail Summit 2017. Formuła spotkania ułatwi nawiązanie i zacieśnienie licznych relacji oraz szybką identyfikację potencjalnych partnerów biznesowych. Agenda wydarzenia tradycyjnie podzielona będzie na 5 sesji równoległych:

  • Rynek Detaliczny, Hurtowy i Dystrybucja
  • Zakupy, Sprzedaż i Marka Własna
  • Shopper Marketing, Category & Brand Management
  • Łańcuch Dostaw
  • Futurology

Cel

Cel Kongresu Retail Summit od lat pozostaje niezmienny – stworzenie przestrzeni dla menedżerów sieci handlowych, producentów FMCG oraz dostawców innowacyjnych rozwiązań, służącej budowaniu trwałych relacji, nawiązywaniu współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Formuła

Idea kongresu realizowana jest poprzez wypracowaną formułę wydarzenia opartą o 4 tematyczne sesje równoległe i intensywne sesje spotkań. Sesja Speed networking to obowiązkowy punkt programu dla wszystkich, którzy chcą się osobiście spotkać z kluczowymi uczestnikami rynku. Koncepcja wspierana jest także poprzez doroczny plebiscyt Retailer of the Year, w którym dostawcy FMCG w oparciu o swoje doświadczenia wybierają najlepsze sieci handlowe. Gala wręczenia nagród zwycięzcom jest ukoronowaniem całorocznej współpracy partnerskiej, a sam konkurs jest jedynym tego typu w Polsce.

Opinie uczestników

"Poland & CEE Retail Summit jest największym tego typu spotkaniem w Polsce. Jest to doskonała szansa na spotkanie się ludzi, którzy w związku z obowiązkami w trakcie roku, takiej możliwości nie mają. Myślę, że efektem tego spotkania jest dalszy rozwój polskiego handlu."

Robert Krzak, Dyrektor ds. Rozwoju, GK Specjał

"Kongres „Poland & CEE Retail Summit” organizowany przez Blue Business Media to ożywiona debata nad przyszłością handlu i gospodarki. Spotkanie to jest nie tylko doskonałą okazją do wymiany poglądów i doświadczeń z branży, ale również pozwala podsumować wydarzenia ostatnich miesięcy z ekspertami branży. Oczekuję, że przyszłoroczne wydarzenie będzie jeszcze bogatsze i ponownie zgromadzi aktywnie działających na rynku handlowym."

Andrzej Wojciechowicz, CEO, BOMI

"Poland & CEE Retail Summit to doskonała organizacja i kompilacja doświadczonych, interesujących i pełnych ciekawych przemyśleń prezenterów i panelistów. To miejsce gdzie różne poglądy i obserwacje ścierają się, a reprezentujące je osoby są otwarte na dyskusje i zrozumienie innych."

Grzegorz Gacek, Group International Customers Director, Coca-Cola Hellenic

"Jest to najlepiej zorganizowane spotkanie branży FMCG w Polsce. Dobór tematów oraz prelegentów jest naprawdę na najwyższym poziomie. Żaden kluczowy menadżer w branży FMCG nie może sobie pozwolić na to aby w tym spotkaniu nie uczestniczyć.Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie na Retail Summit 2012."

Michał Sadecki, Dyrektor Zarządzający, Polska Grupa Supermarketów
magda_wolska

Więcej informacji:


Magdalena Wolska-Omyła / Project Director
e-mail: magdalena.wolska@bbm.pl
tel. +48 12 350 54 35

Oficjalna strona:


www.retail-conferences.com

Poprzednie edycje


Zobacz więcej

Polecamy również
podobne konferencje:


Poland & CEE Customer Loyalty Summit
Forum FMCG - ABRAND