Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

PRAWDZIWĄ LOJALNOŚĆ BUDUJEMY W KRAKOWIE. OD LAT!

O Forum

Customer Loyalty Summit to największe w Polsce i regionie CEE spotkanie praktyków odpowiedzialnych za budowanie i realizowanie strategii lojalnościowej. Co roku gromadzi ponad 200 uczestników reprezentujących branże B2C i B2B. Forum to 4 równoległe konferencje poświęcone lojalności w handlu detalicznym (B2C), usługach (B2C), na rynku FMCG (B2C & B2B) oraz innowacjom w obszarze budowania lojalności. Spotkaniu towarzyszy również gala rozdania nagród Loyalty Awards – nagrody dla najlepszych programów i działań lojalnościowych roku 2016, wybranych przez praktyków zarządzania relacjami. Tradycyjnie, jak co roku, nie zabraknie bankietu integracyjnego społeczności lojalnościowej. Forum poprzedzi dzień specjalny z warsztatami na temat: „Psychologia lojalności. Bodźce i mechanizmy stymulujące zachowania konsumentów” oraz: „Wyzwania związane ze zmianą prawa: Rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Jak przygotować się na zmiany”.

Cel

Customer Loyalty Summit to największe w Polsce i regionie CEE spotkanie praktyków odpowiedzialnych za budowanie i realizowanie strategii lojalnościowej. Co roku gromadzi ponad 200 uczestników reprezentujących branże B2C i B2B. Forum to 4 równoległe konferencje poświęcone lojalności w handlu detalicznym (B2C), usługach (B2C), na rynku FMCG (B2C & B2B) oraz innowacjom w obszarze budowania lojalności. Spotkaniu towarzyszy również gala rozdania nagród Loyalty Awards – nagrody dla najlepszych programów i działań lojalnościowych roku 2016, wybranych przez praktyków zarządzania relacjami. Tradycyjnie, jak co roku, nie zabraknie bankietu integracyjnego społeczności lojalnościowej. Forum poprzedzi dzień specjalny z warsztatami na temat: „Psychologia lojalności. Bodźce i mechanizmy stymulujące zachowania konsumentów” oraz: „Wyzwania związane ze zmianą prawa: Rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Jak przygotować się na zmiany”.

Formuła

Forum to 4 równoległe ścieżki tematyczne dedykowane poszczególnym firmom budującym relacje w sektorze B2C (zarówno w sektorze usług jak i sieci handlowych) oraz B2B (z klientami biznesowymi oraz kontrahentami –resellerami). Struktura spotkania zakłada sesję plenarną, stoliki tematyczne, oraz sesje dedykowane poszczególnym grupom. Tradycyjnie już organizujemy zamknięte spotkanie integracyjne dla wszyskich uczestników Forum, które daje im możlliwość swobodnej wymiany doświadczeń oraz nawiązania lub pogłębienia relacji.

Opinie uczestników

„Raz jeszcze dziękujemy za zaproszenie do udziału w konferencji. Było bardzo ciekawie i inspirująco, a ponadto na każdym kroku widać było troskę o uczestników. (…) jesteśmy fankami efektów WOW, a takich na konferencji doświadczyłyśmy kilkukrotnie i chętnie będziemy się nimi dzielić, przywołując Was jako przykład dbania o Customer Experience. Urzekło nas powitanie przy śniadaniu, napoje energetyczne, obwarzanki, podziękowanie w książce, hejnał - a to nie wszystko! Świetny jest również spersonalizowany kalendarz od jednego z Partnerów Forum: Laurens Coster. Gratulujemy budowania lojalności Waszych Klientów w oparciu o kreowanie pozytywnych doświadczeń i życzymy dalszych sukcesów.”

Ewa Kostórkiewicz, Dyrektor Biura ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów Bankowości Detalicznej, CITI HANDLOWY

„Całe wydarzenie oceniam bardzo wysoko. Interesujące tematy, zaprezentowane w ciekawy sposób, które dały mi wiele inspiracji do przełożenia na grunt mojej pracy zawodowej. Jestem bardzo zadowolona z udziału w tej konferencji, chętnie to wydarzenie polecę innym i jeżeli będzie tylko możliwość to z pewnością wezmę udział w kolejnej edycji.”

Monika ZIĘBA, Senior Manager ds. CRM, Carrefour Polska

„Bardzo dziękuje za świetną organizację wydarzenia. Inspirujące i podbudowujące doświadczenie!”

Joanna Matuszak, Menadżer Programu Clubcard, TESCO POLSKA

„Kilka ostatnich lat to okres zdecydowanie większej koncentracji na zagadnieniach związanych z relacjami z klientami. Kryzys i większa ostrożność konsumentów, coraz większa konkurencja na wielu rynkach, generalny trend customizacji oferty i komunikacji wspierany dostępnością technologii umożliwiających pozyskanie i sprawne przetwarzanie wartościowych danych sprawiają, że coraz częściej myślimy nie tylko o akwizycji, ale i o utrzymaniu klientów pozyskanych. Nie na wszystkich rynkach wygląda to jednak tak samo. Bardzo różne działania podejmuje się w poszczególnych firmach. W takiej sytuacji - dużej dynamiki układu i braku standardowych a skutecznych rozwiązań - bardzo wartościowe są spotkania z praktykami kategorii, możliwość wymiany opinii i dostęp do nowych koncepcji. To znalazłem na konferencji V Customer Loyalty Summit. Cieszę się więc bardzo, że mogłem w niej uczestniczyć, szykuję się na kolejną jej edycję i polecam wszystkim zainteresowanym tematyką lojalności klientów.”

Kamil Kociszewski, Customer Loyalty Manager, CHI Polska
k_klimkiewicz

Więcej informacji:


Katarzyna Klimkiewicz / Project Director
e-mail: katarzyna.klimkiewicz@bbm.pl
tel. +48 12 350 54 32

Oficjalna strona:


www.loyalty-conferences.com

Poprzednie edycje


Zobacz więcej

Polecamy również
podobne konferencje:


Poland & CEE Retail Summit
Forum FMCG - ABRAND