Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Doświadczenie ma znaczenie!

O Forum

Customer Contact Management Summit to międzybranżowe spotkanie top managerów zarządzających działami obsługi klienta oraz contact center. Forum jest obowiązkowym punktem w kalendarzach tych, którzy chcą uaktualniać swoją wiedzę z zakresu trendów i strategii niezbędnych do zachowania przewagi konkurencyjnej firmy w obszarze kompleksowego customer care. Warto przyjrzeć się, jak z tymi wyzwaniami radzą sobie najlepsi, nie tylko w Polsce, ale i za granicą. W szczególny sposób w agendzie będziemy skupiać się na tematyce Customer Experience, Omnichannel Customer Contact oraz Employee Experience.

Cel

Celem spotkania jest podniesienie jakości obsługi klienta we wszystkich punktach styku i kanałach oraz zapewnienie pozytywnego customer experience, dla jeszcze większej satysfakcji klienta i jak najczęstszego wywoływania efektu WOW!

Formuła

Idea forum realizowana jest poprzez wypracowaną formułę wydarzenia opartą o dwie tematyczne sesje równoległe. Sesja plenarna to okazja do wysłuchania inspirujących wystąpień ekspertów z Polski i z zagranicy. Następnie uczestnicy mają możliwość spotkania i interakcji w dedykowanej sobie tematycznej sesji równoległej: Contact Center & Customer Service oraz Multichannel Management. Kuluarowe rozmowy oraz nawiązane znajomości będzie można rozwijać podczas koktajlu podsumowującego I dzień wydarzenia.

Opinie uczestników

”Szersza perspektywa widzenia zagadnień Contact Center. Inspiracje do szukania rozwiązań i projektowania zmian. Benchmarking w środowisku CC.”

Anna Gamrat, Kierownik Personalny ds. Komercyjnych, GRUPA ŻYWIEC

„Dobre miejsce na wymianę doświadczeń i nowinek w obsłudze klienta.”

Przemysław Ciesielski, Menadżer ds. Kluczowych Klientów, RABEN POLSKA

„Świetne miejsce do wymiany wiedzy i dyskusji wśród praktyków. Prezentacje pozwalają na wyłapanie pomysłów oraz wdrażanych idei. Tak trzymać!”

Jarosław Paćko, Dyrektor Departamentu Contact Center, TUiR WARTA

„Polecam CCMS jako niesamowitą okazję podzielenia się wiedzą z innymi profesjonalistami.”

Wojciech Rauzer, Kierownik Zespołu Analiz Biznesowych Raportowania i Rozliczeń, GETIN NOBLE BANK
a_brydniak

Więcej informacji:


Anna Brydniak / Project Manager
e-mail: anna.brydniak@bbm.pl
tel. +48 12 350 54 57

Oficjalna strona:


www.forum-ccms.com

Poprzednie edycje


Zobacz więcej

Polecamy również
podobne konferencje:


Forum Sales in Store
Personal(ized) e-Di@logue