Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

OPTYMALIZUJ SPRZEDAŻ W SKLEPACH OFF- & ONLINE I ROZWIJAJ STRATEGIĘ OMNICHANNEL!

O Forum

Retail Channels 360° to doroczne, strategiczne spotkanie Prezesów, Członków Zarządów oraz Dyrektorów sprzedaży odpowiedzialnych za stworzenie i implementację strategii omnichannel w sieciach handlowych w Polsce. Spotkanie obejmuje: VI Forum e-Handel, III Forum Sales in Store, a także wspólną dla obydwu konferencji ścieżkę tematyczną Omnichannel.

Cel

Rolą Forum jest dyskusja decydentów o najskuteczniejszych strategiach i działaniach e-commerce, prowadzących do ciągłego zwiększania wyników w „sklepach jutra” oraz stymulowanie wielokanałowej sprzedaży sieci handlowych dzięki integracji działań online i offline.

Formuła

Formuła zakłada zarówno sesję plenarną i dyskusje panelowe, jak i przedstawienie w formie case studies konkretnych rozwiązań i wdrożeń omnichannelowych. Koktajl zaplanowany na zakończenie pierwszego dnia pozwoli na dyskusje i wymianę doświadczeń w swobodnej atmosferze, zarówno wśród polskich jak i zagranicznych gości

Opinie uczestników

, ,
k_klimkiewicz

Więcej informacji:


Katarzyna Klimkiewicz / Project Director
e-mail: katarzyna.klimkiewicz@bbm.pl
tel. +48 12 350 54 32

Oficjalna strona:


retail-channels.com/

Najbliższa edycja:

18 października 2017 r., Warszawa
Hotel Courtyard by Marriott
Pozostało 58 dni
Poinformuj mnie
o najbliższej edycji