Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

New.Work.Order

4-5 marca 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

II Administrative Directors Forum

Za nami druga edycja Administrative Directors Summit. Zebrane w trakcie wydarzenia ankiety oraz sugestie i opinie uczestników pozwoliły na postawienie następujących wniosków w kwestii przebiegu tego spotkania. Ponad 90% uczestników przyznało, że Forum spełniło ich oczekiwania. Dla 80% z nich kluczowym czynnikiem decydującym o udziale była tematyka. Jedna trzecia biorących udział stawiała na cele rozwojowe. Na pytanie czy chcieliby Państwo wziąć udział w kolejnej edycji pozytywnie odpowiedziało ponad 80% uczestników. Te rezultaty są dla nas niezwykle satysfakcjonujące i stanowią zarazem dowód Państwa rosnącego zaangażowania w społeczności konferencyjnej. Dziękujemy!

W ankietach pozytywnie ocenione także: interesujące prezentacje, praktyczne case studies, think tanki oraz atmosferę pozwalającą na swobodną wymianę doświadczeń. Wśród sugestii najcześciej wyrażano chęć jeszcze większej integracji, pogłębienia tematyki i dodatkowych okazji do dyskusji - te wskazówki będą przyświecać nam przy tworzeniu kolejnej edycji!

Dziękujemy wszystkim uczestnikom oraz prelegentom za aktywny udział i wkład w przebieg II Administrative Directors Summit. Do zobaczenia za rok!

k_zychon

Więcej informacji:


Katarzyna Żychoń Conference Director e-mail: katarzyna.zychon@bbm.pltel. +48 12 350 54 07 kom: +48 606 783 613

Wystąpienia

Spośród wszystkich prelekcji uczestnicy najbardziej docenili następujące wystąpienia:

Projekt „DOLNA” czyli jak skutecznie przeprowadzić proces relokacjiMonika Wojnowska, Kierownik Działu Administracji, JERONIMO MARTINS POLSKA
Projekt „MIASTECZKO ORANGE”Joanna Porada-Nowak, Dyrektor Centrum Operacji Biznesowych, ORANGE POLSKA
Efektywny proces poszukiwania nowej siedziby – sprawdzone strategieDagmara Zabrzeska, Kierownik Działu Administracji, VOLKSWAGEN BANK POLSKA
Strategia optymalizacji miejsc pracy. Proces badawczyKarolina Manikowska, Training, Research & Development Manager, NOWY STYL GROUP
Od układu gabinetowego do elastycznego biura – analiza przypadku re-aranżacji biura przy okazji przeprowadzki siedziby głównej firmyRadosław Wierzchowski, Dyrektor Departamentu Zakupów i Zarządzania Majątkiem, PROVIDENT POLSKA

Relacja wideo

Galeria Foto