Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Optymalniej. Skuteczniej. Krócej - łańcuch dostaw & efektywna dystrybucja źródłem przewagi konkurencyjnej!

9-10 czerwca 2015 r. , Warszawa

III Distribution & Logistics for Pharma

Optymalnie. Skutecznie. Krócej- łańcuch dostaw & efektywna dystrybucja źródłem przewagi konkurencyjnej!- Kolejne spotkanie praktyków dystrybucji i łańcucha dostaw w sektorze farmaceutycznym- III Distribution & Logistics for Pharma- już za nami!

Kreatywnie i innowacyjnie było od samego początku. Uczestnicy tegorocznej edycji spotkania, która odbyła się 9-10 czerwca 2015 pod hasłem „Optymalnie. Skutecznie. Krócej” – łańcuch dostaw & efektywna dystrybucja źródłem przewagi konkurencyjnej! Rozpoczęli spotkanie od pracy grupowej- budowy artystycznego modelu idealnego łańcucha dostaw. Pojawiło się wiele bardzo niestandardowych pomysłów, a precyzyjnie wykonane modele stanowiły dekorację sali konferencyjnej.

Celem zadania było oprócz integracji pobudzenie uczestników do niestandardowego, „otwartego” myślenia. Jak pokazywały kolejne wystąpienia, dyskusje, warsztaty założenie udało się w pełni zrealizować.

Spotkanie po raz kolejny upewniło nas w przekonaniu, że przychodzicie Państwo do nas co roku by wzajemne się zainspirować, podzielić się ciekawymi doświadczeniami i najlepszymi praktykami by ulepszyć kluczowe procesy dystrybucyjno-logistyczne w swoich firmach.

Pomimo, że upłynął rok czasu od ostatniego spotkania nadal stoimy przed ostateczną implementacją zmian narzuconych przez dyrektywę „antyfałszywkową”. Nadal temat ten przewijał się w wielu dyskusjach, ale najwięcej dyskusji skupiało się wokół dwóch zagadnień: nowej sieci dystrybucji (uwzględniającej nie tylko rosnącą siłę sieci aptecznych, ale też wirtualnych grup zakupowych) oraz wyzwań poprawy efektywności, optymalizacji i szukania racjonalnych oszczędności w całym łańcuchu dostaw. Bardzo ciekawe były prelekcje dotyczące optymalizacji- od poprawy wewnętrznej komunikacji pomiędzy działami sprzedaży i operacji, poprzez usprawnienie procesów w całej organizacji, po pokazanie praktycznych implementacji narzędzi Lean, Takt-time, Ishikawa, PDCA, 5 Why i inne.

Poziom wszystkich wystąpień był wysoki i dosyć wyrównany.

Najwyższe całościowe oceny uzyskały wystąpienia (pośród prelekcji):

  1. Bartłomiej Rodawski, Dyrektor Operacyjny, Grupa Adamed oraz Dariusz Deja, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, Grupa Adamed - 4,55 za tematykę (content) i4,7 za show
  2. Magdalena Bąkowska, Adwokat, Kieszkowska Rutkowska Kolasiński Kancelaria Prawna - 4,39 za tematykę (content) i 4,39 za show
  3. Grzegorz Zenka, Supply Chain International Markets Manager, Polpharma - 4,37 za tematykę (content) i 4,37 za show

Najwyżej oceniona dyskusja panelowa:

4,45 za tematykę (content) i 4,45 za show
Moderator:
Krzysztof Biela, Niezależny Ekspert

Paneliści:
Grażyna Sass, Kierownik logistyki oraz Osoba Odpowiedzialna za DPD, Boehringer Ingelheim
Bartłomiej Rodawski, Dyrektor Operacyjny, Grupa Adamed
Grzegorz Zenka, Supply Chain International Markets Manager, Polpharma

Ocena gry:

4,53 za tematykę (content) i 4,53 za show Zbigniew Sobkiewicz, CPIM Master Instructor, Consulting Director, MPM Productivity Management

Cieszy nas, że w ankietach wypełnianych przez uczestników „III Distribution & Logistics for Pharma” również w tym roku bardzo wysoko oceniona została realizacja oczekiwań i poziomu satysfakcji Uczestników. Prawie 96 % spośród osób, które wypełniły ankietę planuje wziąć udział w przyszłorocznej edycji spotkania. Dlatego już dziś zapraszamy Państwa do udziału w kolejnej edycji spotkania, w IV Distribution & Logistics for Pharma wiosną 2016 roku!

Aleksandra Schoen- Żmijowa
Project Director
Blue Business Media

ola_shoen

Więcej informacji:


Aleksandra Schoen-Żmijowa Project Director e-mail: aleksandra.schoen@bbm.pltel. +48 12 350 54 24
 

Opinie uczestników

Jednym z nielicznych spotkań branżowych, na które czekam co roku jest „Distribution & Logistics for Pharma 2015”, które daje mi możliwość spotkania się z osobami z sektora farmaceutycznego oraz wymiany doświadczeń o aktualnych trendach, zmianach, planach i wyzwaniach dla łańcucha dostaw. Na Forum uczęszczam od samego początku i wciąż wynoszę sporo wiedzy i doświadczeń, a także inspiracji do obecnej pracy i możliwości optymalizacji w sektorach wymagających poprawy. Do zobaczenia za rok.

Piotr Gajewski, Logistics Manager

Stada Pharma

stada

okazja na spotkanie profesjonalistów. Doskonała platforma wymiany doświadczeń. Szansa na nawiązanie wartościowych kontaktów i benchmark własnych osiągnięć

Rozalia Wojciechowska, Kierownik Planowania i Zakupów

USP Zdrowie

usp

Konferencja praktyków dla praktyków. Wysoki poziom merytoryczny prelekcji, dyskusji panelowych, ale także kuluarowych

Jakub Grabowski, Za-ca Dyr. Logistyki

Farmacol

farmacol

Konferencja i spotkania interesujące nie tylko dla producentów i dystrybutorów wyrobów leczniczych ale także dla pracy rynku innych wyrobów medycznych, kosmetycznych, produktów do pielęgnacji

Ryszard Tiszler, Dyrektor ds. Logistyki i Produkcji

Paul Hartmann Polska

hartmann

Konferencja dzięki której można poszerzyć swoją wiedzę o doświadczenia innych przedstawicieli z branży

Maciej Pisarski, Kierownik Operacyjny

Valeant

valeant

Poziom merytoryczny był wysoki i odzwierciedlał najnowsze trendy w wybranych obszarach funkcjonowania firm z branży. Z pełnym przekonaniem będę polecała udział w kolejnych edycjach konferencji firmom farmaceutycznym, z którymi współpracuję na co dzień

Anna Gawrońska-Błaszczyk, Główny Specjalista, Instytut Logistyki i Magazynowania

GS1 Polska

gs1

okazja na spotkanie profesjonalistów. Doskonała platforma wymiany doświadczeń. Szansa na nawiązanie wartościowych kontaktów i benchmark własnych osiągnięć

Rozalia Wojciechowska, Kierownik Planowania i Zakupów

USP Zdrowie

usp

Brałem kilkakrotnie w podobnych wydarzeniach udział, zwłaszcza zagranicą, i muszę przyznać, że konferencja stała na bardzo wysokim poziomie. (…) z prezentacjami przygotowanymi i pokazanymi przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem z sukcesami. Uważam, że dobór tychże stanowi o sukcesie konferencji. Dzięki nim i ich prezentacjom całość była ciekawa, użyteczna, często też praktyczna do wykorzystania przez innych. Było to wydarzenie w kategorii: profesjonaliści dla profesjonalistów. Było też sporo okazji do "networkingu". Choć dało się odnieść wrażenie, że uczestnicy znają się między sobą to od pewnego czasu branża farmaceutyczna otwiera się na tych z poza branży i była to właśnie okazja poznać "nowych" jak również tym "nowym" wejść dość miękko w środowisko, które do tej pory wciąż bywało dość hermetyczne. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie na konferencję. Było profesjonalnie, interesująco i warto.

Jan Hoheker, Logistics & Supply Chain Professional & Executive

Galeria Foto