Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Discover & Mix to Innovate!

4-5 listopada 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

VI e-m@rketing & multichannel strategies for Pharma

Wielki zlot DJ’ów za nami!

Już po raz szósty ponad dwustu uczestników – managerów odpowiedzialnych za wielokanałową komunikację w firmach farmaceutycznych dystrybucyjnych i wspierających branżę spotkało się pod hasłem „Discover & Mix to Innovate!”. Tegoroczna edycja „E-M@rketing & Multichannel Strategies for Pharma” została zorganizowana przez Blue Business Media w dniach 4-6 listopada 2015.

Spotkanie już tradycyjnie stanowi najważniejszą platformę wymiany, inspiracji i najlepszych praktyk dotyczących komunikacji wielokanałowej, wykorzystującej narzędzia cyfrowe w specyficznych uwarunkowaniach prawnych, ale też „zwyczajowych” sektora. Digitalizacja to trend, który nabiera niebywałego rozpędu w branży farmaceutycznej, wychodząc poza działy marketingu- przenikając do wszystkich innych. Dla firm sektora health również nadeszła era cyfryzacji i jak pokazało spotkanie, nie będzie już od niej odwrotu!

Najwyższe oceny uzyskały prelekcje:

  • 5,0 za tematykę i 4,9 za prezentację
    Rafał Kowalczyk – Multichannel Marketing Manager, PFIZER
  • 4,76 za tematykę i 4,86 za prezentację
    Anna Telakowiec – Dyrektor Marketingu, BONDUELLE POLSKA I KRAJE BAŁTYCKIE
  • 4,79 za tematykę i 4,71 za prezentację
    Sebastian Gawelowicz – Associate Business IT Consultant (BRM), Marketing Channels Global Commercial IT, MYLAN
  • 4,75 za tematykę i 4,55 za prezentację
    Magdalena Kotowska, Marketing & Digital Excellence Manager, SANOFI
    Przemysław Dobosz, Marketing & IS Digital Manager, SANOFI
  • 4,45 za tematykę i 4,8 za prezentację
    Kamil Adamczyk, CEO & Founder, NEUROON

Najwyżej oceniony miniwarsztat:

  • 4,5 za tematykę i 4,2 za prezentację
    Tomasz Cisek, Ekspert Medforum, GAMIFICATION AUTHORITY
    Michał Matuszczyk, Dyrektor ds. Rozwoju, MEDFORUM

Najwyżej oceniony stolik dyskusyjny:

  • 5,0 za tematykę i 5,0 za prezentację
    Beata Szczepańska, Sales Dyrektor, GRUPA WP (abcZdrowie.pl)

Bardzo cieszy nas, że konferencja co roku rozrasta się i uczestnicy doceniają możliwość wymiany wzajemnych doświadczeń i inspiracji w gronie liderów wielokanałowej komunikacji.
Dlatego już dziś serdecznie zapraszam Państwa do udziału w VII E-M@rketing & Multichannel Strategies for Pharma w dniach 7-9 listopada 2016 r.!
Serdecznie zapraszam!

ola_shoen

Więcej informacji:


Aleksandra Schoen-Żmijowa Project Director e-mail: aleksandra.schoen@bbm.pltel. +48 12 350 54 24

Relacja wideo

 

Galeria Foto