Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Wśród Elity Ambasadorów Firm

24-25 września 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Forum Dyrektorów PR

Forum Dyrektorów PR i Komunikacji
24-25 września 2015, Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

Wśród Elity Ambasadorów Firm

I Forum Dyrektorów PR i Komunikacji – elitarne i zamknięte spotkanie szefów działów PR i Komunikacji z największych polskich firm i korporacji – za nami. Spotkaliśmy się, aby we własnym gronie – bez udziału agencji i konsultantów – omówić najistotniejsze zagadnienia i wyzwania, z którymi mierzymy się każdego dnia – a co ważniejsze, inspirować się do zmian i stawiać czoło, jak się okazało, wielu wspólnym problemom.

Najwyższy poziom Forum gwarantowali zaproszeni prelegenci, reprezentujący m.in. firmy takie jak:
Jeronimo Martins Polska, Tesco, Enea, KPMG, Shell, BP Polska, Samusung Electronics Polska, Grupa Generali, Aviva, AB, P4, Grupa Lafarge w Polsce, Grupa PZU, Kancelaria Chałas i Wspólnicy, Vivus Finance, Tauron Dystrybucja oraz uczestnicy z firm, m.in: Ikea Retail, Michelin Polska, Bank BPH, Panasonic Polska, Energa, Piotr i Paweł, Gedeon Richter, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Kulczyk Holding, Loyalty Partner Polska, Lek-am, Nexteer, PayU, Svarovski Poland, AMG Net, Stowarzyszenie Polska Wódka, Unima 2000, The Swatch Group, SAP Polska i inni.

Dzięki Państwa opiniom zawartym w ankietach, udało mi się wyłonić 4 najlepsze inspiracje tego roku, a były to tematy:

ex aequo:

  • Kierunki rozwoju i trendy 2016 w public relations
    Marcin Gruszka, Rzecznik Prasowy, P4
  • Rozwój własny i działu, czyli jak się dopasować do zmian na rynku
    Marek Bosak, Dyrektor ds. Public Relations, Vivus Finance

oraz:

  • Rola działań PR w ekonomicznym sukcesie firmy
    Joanna Skoczylas, PR Manager, Rzecznik Prasowy, GRUPA GENERALI POLSKA
  • Jak rozwijać ścieżkę kariery PR-owca w obrębie jednego przedsiębiorstwa
    Magdalena Dyduch, Dyrektor ds. Personalnych, Prokurent i Członek Zarządu, BP EUROPA SE, BP POLSKA SERVICES

Pod koniec I dnia spotkania odbyły się loże tematyczne, najgorętszym tematem okazała się:

  • Rola mediów online w działaniach CSR i budowaniu społeczności lokalnych
    Magdalena Wrzesińska, Menedżer ds. Promocji i CSR, Członek Zarządu, FUNDACJA AVIVA

Gratuluję i dziękuję wszystkim Mówcom, bo udało się im zainspirować audytorium, a uczestnikom dziękuję za otwartość i chęć dzielenia się opinianimi i swoim doświadczeniem.

Zapraszam do zapoznania się z fotorelacją z Forum a także do udziału w kolejnej edycji.

Katarzyna Klimkiewicz
Project Director

k_klimkiewicz

Więcej informacji:


Katarzyna Klimkiewicz Project Director e-mail: katarzyna.klimkiewicz@bbm.pltel. +48 12 350 54 32
 

Opinie uczestników

„Energetyczna dyskusja, ciekawe przykłady, trafne spostrzeżenia i trendy branży public relations w Polsce. Bardzo dobre spotkanie praktyków, z którego można było zaczerpnąć mnóstwo inspiracji.”

Marzyński, Rzecznik Prasowy, Szef Biura Komunikacji

TAURON DYSTRYBUCJA

taurondystrybucja

„Oceniam bardzo wysoko wartość merytoryczną i organizację całego spotkania.”

Olga Fasiecka, Dyrektor Departament Komunikacji Korporacyjnej

ENEA

enea

(…) Atmosfera była fantastyczna, a uczestnicy zaangażowani i otwarci na wymianę doświadczeń”.

Daria Kulińska, Head of Communications Poland

TESCO

tesco

Galeria Foto