Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Strategiczne spotkanie handlu detalicznego on-line

21-22 października 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

IV Forum eHandel

Już po raz czwarty managerowie odpowiedzialni za handel detaliczny online spotkali się, aby zrewidować swoje strategie rozwoju e-sklepów oraz usprawnić metody optymalizacji działań marketingowo-sprzedażowo -logistycznych.

Spotkanie rozpoczęła sesja plenarna, podczas której uczestnicy mieli okazję podyskutować na temat sklepu przyszłości i to nie tylko w gronie dyrektorów e-commerce, ale także osób odpowiedzialnych za strategiczne działania w sklepie stacjonarnym. W tym roku obokForum eHandel odbyło się także Forum inStore – w dobie naturalnej synergii kanałów online i offline – „połączyliśmy” choć na chwilę osoby odpowiedzialne za strategie działań w obydwu kanałach. Podczas sesji plenarnej Wiceprezes firmy Redan – Grzegorz Lipnicki, określił miejsce, które e-sklep powinien zajmować w strategii rozwoju sieci i nakreślił główne wyzwania związane ze współpracą kanałów offline i online. Kamila Pater, Country Manager Criteo (Złoty Partner spotkania) przedstawiła badania związane z rozwojem m-commerce w najbliższej przyszłości i postawiła tezy, iż: m-commerce w 2016 roku przekroczy ponad 50% sprzedaży online, a smartfony zdominują sprzedaż online.

Podczas pierwszego dnia spotkania mieliśmy także okazję wysłuchać dyskusji panelowej CEO, której temat związany był z warunkami uzyskania i utrzymania synergii offline i online, która to synergia jest nadal kluczowym zagadnieniem dla firm retailowych. EHandel to przyszłość, która się „dzieje” i sieci handlowe obecne na naszym spotkaniu świetnie to wiedzą. Pod koniec tego dnia – już tradycyjnie – odbyły się spotkania w mniejszych grupach, których celem była dyskusja na bardziej szczegółowe tematy związane z ehandlem. Tematy: „Universal analytics: jak łapać klientów offline w onlinie – czyli jak sobie poradzić z „ciasteczkową rewolucją” prezentowany przez Łucję Woźnicę i Stanisława Magierskiego z Google Polska oraz: „Mierzalność i KPI potrzebne!” prowadzony przez Justynę Skorupską zDeloitte Consulting przyciągnęły największe zainteresowanie uczestników. Dzień zakończył wieczorny koktajl – czyli świetna i naturalna okazja aby podsumować dzień, porozmawiać z potencjalnymi partnerami, dopytać prelegentów o szczegóły wystąpień.

Drugiego dnia Forum podczas sesji plenarnej, w której wystąpił między innymi gość specjalny Tobias Seitz, Head of SEO Westwing Groupprezentujący rolę emocji i rozrywki w budowaniu trwałej relacji z klientami, mieliśmy także okazję wysłuchać dyskusji przedstawicieli sieci handlowych i producentów na temat różnic między klientem offline i online. Łukasz Zawolski z Piotra i Pawła, Grzegorz Gęsik-Rudnicki z Coca-Cola Hellenic Polska, Marek Sodolski z e-point oraz Artur Pęksyk z Porty dyskutowali na temat: sposobu spojrzenia na klienta z perspektywy online i offline, komunikacji, user experience, ofertowania i wykorzystywanych technologii. Następnie nasze Forum podzieliło się na 2 sesje równoległe, jedną poświęconą tematom obsługi klienta i logistyce – drugą skupioną na metodach optymalizacji działańmarketingowo-sprzedażowych. Uczestnicy spotkania szczególnie zainteresowali się wystąpieniami

Małgorzaty Olszewskiej z Kazar Footwear (Jak obsługiwać klienta w omnichannelu),

Jarosława Sobczyka z Jysk (Seamless cross channel) oraz Mariusza Nowaka z Tesco (Czym się różni klient online od offline).

Tym razem najlepiej ocenione prelekcje wygłosili:

Na podstawie ankiet wyłoniliśmy najlepszych mówców edycji 2015, którym serdecznie gratuluję:

sesja plenarna

  • Grzegorz Lipnicki, Wiceprezes, REDAN

sesja logistyczna

  • Małgorzata Olszewska, e-Commerce & Customer Care Manager, KAZAR FOOTWEAR

sesja marketingowa

  • Mariusz Nowak, e-commerce Manager, TESCO

stoliki tematyczne

  • Justyna Skorupska, eCommerce Group Leader, DELOITTE CONSULTING

W opinii naszych gości Forum eHandel stało się najistotniejszą i rozpoznawalną platformą nie tylko wymiany wiedzy ale także networkingu. Niezmiennie wysoki poziom wystąpień ale także bardzo doświadczone grono słuchaczy reprezentujących największe sieci handlowe w Polsce sprawiają, że to właśnie tutaj sieci i producenci dyskutują o przyszłości handlu online.

Wszystkim prelegentom i uczestnikom dziękuję za wkład wniesiony w to spotkanie. Było mi niezmiernie miło gościć Państwa i już teraz zapraszam na V, jubileuszową edycję Forum (19-20 października 2016) oraz tort z niespodzianką :)

Do zobaczenia!

Katarzyna Klimkiewicz
Project Director

k_klimkiewicz

Więcej informacji:


Katarzyna Klimkiewicz Project Director e-mail: katarzyna.klimkiewicz@bbm.pltel. +48 12 350 54 32

Relacja wideo

 

Opinie uczestników

It was great to be at the event as I got to network with Polish companies that find great ways on how to connect online and offline. I also think it was very well organised and a pleasure to speak at your event. I am more than happy to come back at any time.

Tobias Seitz, Head of SEO

Westwing Group

westwing-230x56

Udział w IV Forum E-Handel był dla mnie bardzo cenny. Przede wszystkim ze względu na poziom merytoryczny prelekcji i warsztatów prowadzonych przez praktyków. Doceniam wysoką wartość i wiarygodność informacji na temat tego które z działań sprawdzają się w praktyce. Skorzystałam też z możliwości nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych.

Paulina Żamejć, Dział Marketingu

Deichmann-Obuwie

deichman

Jestem pod wrażeniem profesjonalnego ale przede wszystkim merytorycznie najlepiej przygotowanego forum o ecommerce w Polsce. Szkolenia były konkretne, różnorodne i na najwyższym poziomie. Tak trzymać i do zobaczenia na następnym forum.

Izabela Piotrowska , eCommerce Manager

iSpot Apple Premium Reseller

Wysoki poziom merytoryczny oraz profesjonalny sposób organizacji. Ciekawi prelegenci – praktycy, prezentujący rozwiązania dające dużo inspiracji. Doskonała platforma wymiany doświadczeń.

Jarosław Sobczyk, Kierownik Operacyjny / Operations Manager

JYSK Nordic

jysk-230x107

Gratuluję jeszcze raz bardzo udanej konferencji. Jestem pod ogromnym wrażeniem doboru merytorycznego prelegentów, organizacji eventu i przede wszystkim Państwa zaangażowania. Jednym słowem – SUUUPER!

Dorota Bachman, Prezes Zarządu

Ravelo

ravelo

Po raz kolejny forum zorganizowane na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Interesujące wystąpienia, możliwość wymiany doświadczeń oraz ciekawe dyskusje z czołowymi graczami w branży. Zdecydowanie jedno z najlepszych wydarzeń dla e-commerce w roku.

Jakub Gierszyński, E-commerce manager

Decathlon

decathlon

Jak co roku – pozytywnie oceniamy organizowane forum. Dobór prelegentów, tematyki wystąpień jak i sama organizacja eventu na najwyższym poziomie.

Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży - Ecommerce

PayPro SA/DialCom24 Sp. z o. o.

Galeria Foto