Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

PIMP MY BRAND

19-20 listopada 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

V Forum A-Brand w sektorze FMCG

W dniach 19-20 listopada 2015 roku odbyła się V edycja Forum A-Brand w sektorze FMCG – unikalnego spotkania gromadzącego wyłącznie praktyków marketingu, dla których kluczowym celem jest kreowanie niepowtarzalnych marek FMCG skutecznie przykuwających uwagę konsumenta.

Podczas Forum nasi wyjątkowi Prelegenci z pasją dzielili się swoimi najlepszymi i kreatywnymi praktykami, które pozwoliły im dostosować wizerunek ich a-brandów do obecnej, wymagającej rzeczywistości rynkowej oraz potrzeb konsumenta.

Jako mocne strony wydarzenia podkreślaliście Państwo solidność i zaangażowanie prelegentów, ciekawe case study, interaktywne sesje Q&A.

Bardzo dziękuję za Państwa obecność i zaangażowanie w budowę otwartej atmosfery tego spotkania. Zapraszam do zapoznania się z fotorelacją z Forum a także do udziału w kolejnej edycji. Do zobaczenia!

Pozdrawiam

Anna Brydniak
Project Manager

a_brydniak

Więcej informacji:


Anna Brydniak Project Manager e-mail: anna.brydniak@bbm.pltel. +48 12 350 54 57

Wystąpienia

Spośród wszystkich prelekcji uczestnicy najbardziej docenili następujące wystąpienia:

Brand New Life – nowe życie marki na przykładzie re-pozycjonowania marki Lech. Case study LechKarolina Kulinek-Łatka, Dyrektor Marki Lech & Redd’s, KOMPANIA PIWOWARSKA
(R)ewolucja marki – historia o tym, jak launch jednego produktu zmienił wizerunek marki. Case study SchollGrzegorz Kubecki, Brand Manager Scholl, RECKITT BENCKISER
Marka w świecie social media – jak dobrze je wykorzystać, by wzmacniać świadomość marki. Case study MilkaMałgorzata Gliwińska, Senior Brand Manager, MONDELEZ INTERNATIONAL
(Re)branding – optymalne dostosowanie wizerunku marki do nowej rzeczywistości rynkowej i potrzeb konsumenta. Case study Madej WróbelKrzysztof Wadas, Kierownik Działu Marketingu, MADEJ WRÓBEL
Breakthrough Innovation – nowe produkty, które odniosły ostatnio największy sukces w EuropieMarcin Penconek, Vice-President, NIELSEN INNOVATION PRACTICE, EUROPE
 

Opinie uczestników

Miałam bardzo dużą przyjemność gościć na tegorocznym Forum A-Brand w sektorze FMCG po raz pierwszy i mam nadzieję nie ostatni. Wymiana doświadczeń jest niezmiernie ważna w pracy Marketingowca – inspiruje i motywuje do dalszego działania. Forum A-Brand daje taką możliwość i to na bardzo wysokim poziomie, a jednocześnie w atmosferze sprzyjającej wymianie poglądów i doświadczeń. Tak więc do zobaczenia za rok!

Karolina Kulinek-Łatka, Dyrektor Marek Lech & Redd’s

Kompania Piwowarska

kompania-piwowarska_kompania

Szukając miejsca, gdzie można spotkać marketerów oraz inne osoby związane z branżą FMCG i gdzie najbardziej liczy się wymiana doświadczeń, warto rozważyć uczestnictwo w Forum A-Brand. Konferencja skoncentrowana jest na praktycznych aspektach budowania komunikacji z konsumentem. Branża FMCG jest niezwykle różnorodna, stąd też czerpanie inspiracji z różnych jej segmentów i otwarcie się na nowe, często zupełnie inne, perspektywy może się okazać bardzo wartościowe.

Krzysztof Wadas, Kierownik Działu Marketingu

Madej Wróbel

Madej_Wrbel

Na Forum spotkali się praktycy z branży, którzy w sposób otwarty i bezpośredni wymieniali się swoimi doświadczeniami nie tylko poprzez zadawanie pytań po prezentacjach, ale także żywiołowo dyskutując w kuluarach. Forum to doskonała okazja do zaktualizowania swojej wiedzy, dyskretnego rozeznania się w tematach aktualnie nas nurtujących oraz do nawiązania kontaktów wśród czołowych polskich marketingowców.

Aleksander Śmigielski, Media Director CEE and CIS

Boehringer – Ingelheim

boehringer

Wymiana doświadczeń to najlepszy sposób na pogłębianie wiedzy na temat trendów. Forum A-Brand w sektorze FMCG pozwala przyjrzeć się najciekawszym przypadkom z branży i w ten sposób podejść do własnych wyzwań biznesowych z zupełnie nową perspektywą.

Damian Podawca, Brand Manager

Coca Cola Poland Services

2000px-Coca-Cola_logo.svg

Galeria Foto