Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Niech kwitną ogrody talentów!

25-26 marca 2015 r. , Warszawa, Courtyard by Marriott

HR Trends for Pharma

Po raz kolejny mieliśmy okazję gościć reprezentantów działów HR firm farmaceutycznych oraz ekspertów zewnętrznych wspierających zarządzanie personelem, tym razem podczas zjazdu niezwykłych „ogrodników”- zarządzających ogrodami talentów w swych firmach. Druga edycja HR Trends for Pharma  odbyła się 25 marca 2015 w Warszawie, pod hasłem „Niech kwitną ogrody talentów!”. W tym roku jako uzupełnienie konferencji 26 marca odbyły się również „Warsztaty dla HR-owców, którzy zapomnieli o sobie…”

Bardzo cieszymy się, już od pierwszych chwil- wspólnego tworzenia „ogrodów” na stołach konferencyjnych, aż do końca- interaktywnej gry- poszukiwania skarbu na terenie całego hotelu spotkanie przebiegało w bardzo interaktywnej atmosferze. Uczestnicy wymieniali się swymi najlepszymi praktykami, doświadczeniami i dyskutowali o wyzwaniach na najbliższy czas. Spotkanie prowadziła pani Anna Dobieszewska, Założyciel, Integrity.

Spotkanie już tradycyjnie rozpoczęła dyskusja panelowa. Moderowane przez Moderator: panią Agnieszkę Wolańską-Konecką, Prezes Zarządu, Will To Change. Pani  Dorota Piskorska, Dyrektor Rozwoju Korporacyjnego i HR, Grupa Polpharma, pani Maria Wyżga, Dyrektor HR w regionie CEE, Bayer oraz pani Monika Grodzka, Kierownik ds. Rekrutacji, Grupa Adamed dzielili się swymi przemyśleniami dotyczącymi warunków uzyskania w organizacji HR Operational Excellence, by realizować podstawową dziś funkcje działu HR- efektywnego biznes partnera.

Następnym elementem spotkania była mistrzowska prelekcja pani Marii Wyżgi, Dyrektor HR w regionie CEE, Bayer na temat Motywacji– „święty Graal” firmy farmaceutycznej - co tak naprawdę działa? Była to najwyżej oceniona w naszych ankietach prelekcja całej konferencji (4,75 za wartość merytoryczną i 4,75 za show w skali 1-5)

Temat budowania motywacji był też rozwijany podczas bardzo interesujących wystąpień pani Mayi Krzyżanowskiej, Managing Director, Assessment Systems Poland,  pań Katarzyny Rudzińskiej, Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Nutricia i Iwony Błażejowskiej, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Nutricia Zakłady Produkcyjne oraz pani Kingi Wiszowaty, Konsultana HR, Mundipharma.

W dalszej części dyskutowano na temat rozwoju talentów. O talentach przyszłości bardzo interesująco mówiła pani Dorota Piskorska, Dyrektor Rozwoju Korporacyjnego i HR, Grupa Polpharma. Jak zapanować nad dynamicznym rozwojem firmy, czyli talent management w praktyce prezentowała pani Monika Grodzka, Kierownik ds. Rekrutacji, Grupa Adamed. Interesująca była też prelekcja dotycząca wykorzystania nowych systemów IT w dziale HR, prezentowana przez pana Marcelego Milę, Specjalistę ds. Kontraktów, Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych.

Drugą najwyżej ocenioną prelekcją (4,71 za wartość merytoryczną i 4,57) za show w skali 1-5) był o wystąpienie pana Pawła Kwaśniewskiego, National Sales Manager, Novo Nordisk : Talenty pozostają w firmie! Jak rozwijać, zarządzać i coachować wzrastających liderów - współpraca HR i Sales oczami działu sprzedaży. Bardzo inspirujące dla uczestników było pokazanie współpracy działu HR z działami biznesowymi.
Trzecie najwyżej ocenione wystąpienie (4,57 za wartość merytoryczną i 4,57 za show w skali 1-5)  to: Leadership in a VUCA world - What does it mean for your organization? Prezentowane przez panią Yang Zhang, Senior Consultant, atrain.

Już tradycyjnie bardzo ważnym elementem spotkania była interaktywna sesja prawna. W tym roku składała się ona z dwóch wystąpień, moderowanych przez pana Mecenasa Sławomira Parucha, Partnera, Raczkowski Paruch oraz przez panią Mecenas Marzena Łabędź, Radca Prawny, Dyrektor Działu Prawa Pracy, Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy.

Interesującym tematem dla uczestników były sektorowe ramy kwalifikacji, o których opowiadał pan Mateusz Trochymiak, Ekspert ds. Badań, Instytut Badań Edukacyjnych.

Konferencję zakończył koktajl połączony z dyskusjami stolikowymi, moderowanymi przez panią Maya Krzyżanowska, Managing Director, Assessment Systems Poland oraz panią Yang Zhang, Senior Consultant, atrain. W duchu wzajemnej wymiany doświadczeń i inspiracji, w atmosferze ogrodowego przyjęcia dyskusjom nie było końca…
Konferencja była bardzo udana, uczestnicy podkreślali bardzo wyskoki poziom merytoryczny (oceniony w ankietach na 4,44 w skali 1-5) jak i poziom networkingu.

Warsztaty, które odbyły się następnego dnia stanowiły znakomite uzupełnienie dla konferencji- tym razem skupialiśmy się na samych “HR-owcach, którzy zapomnieli o sobie”.

Formuła spotkania oparta była o przeplatające się części moderowane przez konsultantów i praktyków biznesu. Bardzo inspirujące dla osobistego rozwoju były wystąpienia prowadzone przez panią Annę Dobieszewską, Dyrektor Zarządzającą, Integrity oraz pana Dariusza Stanko, Współwłaściciela, Coach.pl.

Bardzo interesująca częścią spotkania była sesja „jak przekonywać innych do swych pomysłów. Część wstępną prowadził pan Witold Anusz, General Challenger, Anusz System. Uczestnicy szczególnie docenili w tym bloku praktyczne wskazówki ze strony biznesu: Prezesa i Dyrektora Sprzedaży. Mistrzowsko swą sesję poprowadził pan Henryk Siodmok, Prezes Zarządu, Atlas, który mówił „O przekonywaniu w praktyce, czyli: Jak przekonywać; Kogo przekonywać; Kiedy przekonywać; Po co przekonywać; Jak długo przekonywać; Do czego przekonywać”. Drugim tak samo praktycznym wystąpieniem był blok prowadzony przez pana Macieja Lejcusia, Dyrektora Sprzedaży, Servier.

Uzupełnieniem programu była sesja dotycząca  Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, który też pomaga HR-owcom zadbać o potencjał własny i organizacji. Było to wystąpienie pani Adaminy Soleckiej, Szkoleniowca, IBE oraz pani Izabeli Dubas, Specjalisty ds. szkoleń, IBE.

Spotkanie zakończyła gra przestrzenna „Tajemniczy Ogród „, prowadzona przez pana Marcina Mitznera, Założyciela, Games Development, podczas której uczestnicy poszukiwali skarbu… został odnaleziony!

ola_shoen

Więcej informacji:


Aleksandra Schoen-Żmijowa Project Director e-mail: aleksandra.schoen@bbm.pltel. +48 12 350 54 24
 

Galeria Foto