Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

PrzyGOTUJ się na wyzwania Pharma HR!

16-17 marca 2016 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

III HR Trends for Pharma

III HR Trends for Pharma 16-17 marca 2016

Już po raz trzeci reprezentanci działów HR firm farmaceutycznych oraz eksperci wspierający zarządzanie personelem spotkali się podczas HR Trends for Pharma, 16 marca w Warszawie, by poprzez wzajemną inspirację i wymianę najlepszych praktyk ulepszać kluczowe aspekty zarzadzania pracownikami w swoich firmach oraz dostarczać biznesowi zasoby ludzkie na każde stanowisko i każdy czas. Uzupełnieniem konferencji była druga edycja „Warsztatów dla HR-owców, którzy zapomnieli o sobie…”, która odbyła się 17 marca.

Tym razem pod hasłem „PrzyGOTUJ się na wyzwania Pharma” zorganizowaliśmy zlot Mistrzów Kulinarnych. Od samego początku – wspólnego dekorowania bab świątecznych w grupach przy okrągłych stołach konferencyjnych, aż do końca – interaktywnej gry „Wielka Uczta” – spotkanie przebiegało w bardzo interaktywnej atmosferze, prawdziwych warsztatów kulinarnych, wspólnego „gotowania” najlepszych pomysłów i rozwiązań. Uczestnicy wymieniali się swymi najlepszymi praktykami, doświadczeniami i dyskutowali o wyzwaniach branżowych, które czekają sektor farmaceutyczny w najbliższym czasie. Spotkanie po raz kolejny poprowadziła pani Anna Dobieszewska, Założyciel, Integrity.

Spotkanie, jak co roku, rozpoczęła dyskusja panelowa. Moderowana tym razem przez panią Monikę Milani, Dyrektor Personalną, Angelini Pharma. Panelistki: Beata Paluchowska, HR Director Poland & CE, AstraZeneca Pharma, Katarzyna Tomczak, HR Manager, Roche
oraz Katarzyna Urban, Human Resources Director & Proxy, Vetoquinol Biowet – analizowały funkcję jaką dziś powinien spełniać dział HR – co zrobić aby HR był partnerem biznesu bardziej niż kiedykolwiek. Czy działy HR są na to gotowe? Szczęśliwie wnioskiem z dyskusji nie było by „wysadzić w powietrze HR i zbudować coś innego”.

Ciekawą kontynuacją spotkania okazała się pierwsza runda interaktywnej sesji Let’s cook HR ideas together, podczas której w nieformalnej atmosferze odbywały się równolegle dwie dyskusje w grupach „stolikowych” moderowane przez panie Beatę Paluchowską, HR Director Poland & CE, AstraZeneca Pharma oraz Katarzynę Tomczak, HR Manager, Roche.

Kolejnym elementem agendy było bardzo ciekawe wystąpienie niejako „z pogranicza branży” – z weterynarii. Pani Katarzyna Urban, Human Resources Director & Proxy,Vetoquinol Biowet pokazała na przykładzie swojej firmy jak HR musi realizować swe funkcje by być efektywnym i konkretnym wsparciem dla całego biznesu.

Bardzo interesującym wystąpieniem była prelekcja pań: Beaty Bartkiewicz-Chudak, Senior Sales Executive HR Cloud Solution, SAP oraz Magdaleny Kobla-Ziętek, Sales Director SAP Cloud, CompuTec, które pokazały jak HR potrafi zmienić całą organizację.

Po przerwie na kawę i kuluarową wymianę doświadczeń oraz inspiracji, doświadczeniami na temat tego jak być sprzedawcą idei wewnątrz organizacji – by stać się pożądanym parterem dla biznesu – podzieliła się pani Wiwiana Ziółkowska, HR Menadżer na Region Europy Centralnej i Wschodniej, SYNEXUS.

Następnym punktem spotkania była mistrzowska prelekcja pani Katarzyny Goławskiej, Członka Zarządu, POLFA WARSZAWA, Dyrektor ds. Integracji w Pionie Rozwoju Korporacyjnego i HR, GRUPA POLPHARMA, która na przykładzie własnej organizacji pokazała jakie wyzwania działu HR pojawiają się podczas zmiany w firmie i jak im sprostać w sposób nie tylko w efektywny ale i efektowny. Była to najwyżej oceniona przez Uczestników konferencji prelekcja (4,76 za tematykę i 4,9za prezentację).

Drugą najwyżej ocenioną prelekcją były niezmiernie ciekawe inspiracje spoza branży farmaceutycznej na temat zupełnie innowacyjnego podejścia do motywowania pracowników przekazane przez panią Annę Klimaszewską, HR Business Partner dla regionu Europy Centralnej i Wschodniej, Google.

W dalszej części, swymi przemyśleniami na temat alternatywy w stosunku do awansu, motywującej pracowników w firmach o spłaszczonej strukturze motywacji, podzieliła się pani Monika Milani, Dyrektor Personalny, Angelini Pharma.

Trzecim najwyżej ocenionym wystąpieniem była prelekcja pani Marty Pogorzelskiej, HR Manager Poland, Boehringer Ingelheim dotycząca zarzadzania talentami na dojrzałym rynku.

Tradycyjnie bardzo ważnym elementem spotkania stała się interaktywna sesja prawna. W tym roku temat „Umowy terminowe po nowemu – praktyczne wskazówki” tłumaczyła pani Anna Gwiazda- Radca Prawny, Partner, Kochański Zięba i Partnerzy.

Równie interaktywna jak pierwsza, okazała się druga runda sesji Let’s cook HR ideas together, podczas której odbyły się równolegle trzy dyskusje w grupach „stolikowych”. Rozmowy moderowane były przez panie: Katarzynę Rutecką, Starszego Konsultanta/Trenera, Human Solutions for Business (HSB) i Agnieszkę Strzelczyk, Konsultant HRD, Human Solutions for Business (HSB) oraz równoległa dyskusja przez panią Mayę Krzyżanowską, Dyrektor Zarządzającą, Assessment Systems Poland. Trzecią dyskusję poprowadzili panowie: Marcin Chabowski, Prezes Zarządu Solution oraz Konrad Gurbała, Solution.

Spotkanie zakończył koktajl połączony z prawdziwą akademią kucharską. Uczestnicy przygotowywali Sushi oraz zupę krem z zielonego groszku. W atmosferze wspólnego gotowania i uczty kulinarnej toczyły się dalsze dyskusje…

Konferencja była bardzo udana, podobnie jak przy poprzednich edycjach, uczestnicy podkreślali bardzo wyskoki poziom merytoryczny oraz poziom networkingu.

Warsztaty, które odbyły się następnego dnia stanowiły uzupełnienie dla konferencji – po raz kolejny skupialiśmy się na samych “HR-owcach, którzy zapomnieli o sobie”.

Formuła spotkania oparta była o kolejne bloki tematyczne moderowane przez konsultantów biznesu.

Warsztaty rozpoczęło wystąpienie na temat Pomagasz innym w rozwoju, czy znasz sam siebie? – Czyli co jest naprawdę potrzebne HR-owcom. Praktyczny warsztat zarządzania energią własną” w bardzo ciekawy sposób poprowadzone przez panią Joannę Delbar, Założycielkę, INSTYTUTU JOANNY DELBAR.

Kolejny inspirujący blok prowadzony był przez panie Annę Dobieszewską i Dagmarę Kanik z Integrity, które rozwinęły temat „Lider HR w centrum uwagi – jak osiągać więcej, denerwować się mniej i cieszyć się życiem”.

Bardzo praktycznym wystąpieniem był też blok na temat tego, jak mówić aby być słuchanym i jak sprzedawać własne pomysły wewnątrz organizacji, poprowadzony przez pana Artura Rabę, Business Trainer & Executive Coach, IICD®.

Spotkanie już tradycyjnie zakończyła gra przestrzenna poprowadzona przez pana Marcina Mitznera, Założyciela, Games Development – tym razem w klimacie kulinarnym uczestnicy grali w „Wielką Ucztę”. Było bardzo smacznie!

ola_shoen

Więcej informacji:


Aleksandra Schoen-Żmijowa Project Director e-mail: aleksandra.schoen@bbm.pltel. +48 12 350 54 24
 

Opinie uczestników

„Najbardziej cenna w tego rodzaju spotkaniach jest inspiracja. Jesteśmy przedstawicielami jednej branży, wydaje się, że niewiele HR-owych tajemnic do odkrycia, a jednak... Dynamika konferencji, różnorodność prelegentów, całkowite zaangażowanie słuchaczy, organizacja, to mnie urzekło. Do zobaczenia na kolejnej edycji.”

Katarzyna Goławska, Członek Zarządu, Polfa Warszawa, Dyrektor ds. Integracji w Pionie Rozwoju Korporacyjnego HR

Grupa Polpharma

Polpharma

„Konferencja HR Trends for Pharma umożliwia wymianę doświadczeń aktywnych ekspertów z branży farmaceutycznej. Jest to doskonała możliwość wymiany praktycznych wskazówek branżowych w sprzyjającej atmosferze. Jest to również szansa na szczerą dyskusję o wspólnych wyzwaniach rynku i branży. Dzień warsztatowy jest świetną okazją do wglądu w siebie i refleksji nad własnym rozwojem zarówno zawodowym jak i rozwojem interpersonalnym. Kreatywna i dynamiczna konwencja konferencji każdego roku wnosi nową jakość. Cały event jest bardzo inspirujący. Gorąco polecam!”

Katarzyna Urban, Dyrektor ds. Kadr /HR Manager

Vetoquinol

VetoquinolBiowet

„Bardzo inspirujące wydarzenie, na którym mogłam podzielić się własnym doświadczeniem i porozmawiać z praktykami o nowych trendach w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w naszej branży. Bardzo dziękuję za zaproszenie i do zobaczenia na kolejnych edycjach!”

Beata Paluchowska, Dyrektor ds. Personalnych

AstraZeneca Pharma Poland

astra_zeneca

Galeria Foto