Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

OD POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ DO WZROSTU KONWERSJI

21-22 października 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

I Forum In-store Customer Experience

Za nami wydarzenie, podczas którego po raz pierwszy w Polsce w jednym miejscu mieli okazję spotkać się top managerowie odpowiedzialni za strategie i standardy sprzedaży w sklepach stacjonarnych najlepszych sieci handlowych w Polsce – Forum In-store Customer Experience.

Przyjęta formuła wydarzenia i otwartość obecnych Praktyków najwyższego szczebla pozwoliła na dwudniową intensywną wymianę doświadczeń w obszarze budowania unikalnego customer experience in-store. Prezentowane case studies oparte o indywidualnie wypracowane rozwiązania największych sieci handlowych non food w Polsce, m.in.: Redan, Tchibo, IKEA, C&A, Gino Rossi, Simple, Sony, YES zachęcały do wymiany opinii i wiedzy.  Ożywionym dyskusjom sprzyjały także interaktywne sesje pytań i odpowiedzi oraz mini-warsztaty skupione wokół najbardziej interesujących, wskazanych przez uczestników kwestii. Jak zwykle nie zabrakło miejsca na sesje networkingowe i poszerzenie wzajemnych kontaktów biznesowych.

Pierwszy dzień upływał pod hasłem omnichannel. Wydarzenie otworzyła wspólna sesja I Forum In-store i IV Forum e-Handel, podczas której w gronie blisko 250 uczestników rozmawialiśmy o synergii kanałów on i offline oraz o tym, jak zapewnić „bezszfowe” połączenie między różnymi kanałami sprzedaży oraz jednakowe doświadczenie klienta w każdym kanale. Obecność przedstawicieli zarówno tradycyjnego kanału sprzedaży, jak i e-sklepów umożliwiła spojrzenie na zagadnienie omnikanałowości z różnych punktów widzenia oraz jeszcze pełniejszą wymianę doświadczeń. Analizowane były kwestie możliwości rozwoju sklepów stacjonarnych  w erze digitalnej oraz konieczności dostosowania narzędzi i strategii do zmieniających się warunków i potrzeb klientów. W ramach dwóch interaktywnych grup tematycznych pogłębione zostały zagadnienia indywidualizacji oferty sklepów przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi wspierających sprzedaż omnikanałową oraz znaczenia czynnika ludzkiego i wzmacniania zaangażowania sprzedawców dla jak najlepszego doświadczenie klienta. Ożywione dyskusje rozpoczęte w grupach tematycznych kontynuowane były w mniej formalnej atmosferze podczas networkingowego koktajlu.

Drugiego dnia wiodącym wątkiem był dostarczenie klientowi jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Rozmawialiśmy o budowaniu strategii customer experience, o potrzebach i oczekiwaniach klienta oraz o wyzwaniach związanych z dostosowaniem sprzedaży offline do szybko zmieniających się wymagań klientów. Sporo czasu poświęciliśmy także na zagadnienia związane z optymalizacją czasochłonnych procesów w sklepie, zadbaniem o komfort i jakość obsługi oraz sposobami podnoszenia motywacji pracowników front line’u, a to wszystko dla jak największej satysfakcji klienta, a co za tym idziecie - wzrostu sprzedaży.

Otwartość uczestników, wielość pytań i ożywione dyskusje toczące się zarówno w części oficjalnej, jak i kuluarach potwierdziły znaczenie spotkania dla jego uczestników.

Jako organizatorów szczególnie cieszy nas fakt, że w oparciu o opinie uczestników, organizacyjna strona wydarzenia została oceniona na 4,7, zaś trafność doboru tematów na 4,3 w skali 1-5.

Wszystkim Mówcom dziękujemy za zaangażowanie i chęć podzielenia się doświadczeniem, bo Państwa wystąpienia stały się inspiracją dla słuchaczy i przyczyniły się do ożywionych dyskusji. Uczestnikom dziękujemy za aktywny udział i otwartość. To Państwo tworzyli atmosferę tego spotkania! Cieszymy się, że okazało się ono miejscem wzajemnej inspiracji i generowania nowych pomysłów. Życzymy zatem wielu pozytywnych zmian in-store!

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z fotorelacją z Forum, a także do udziału w kolejnej edycji wydarzenia.

Katarzyna W. Czepiel
Project Manager

katarzyna-czepiel

Więcej informacji:


Katarzyna W. Czepiel Junior Project Manager e-mail: katarzyna.czepiel@bbm.pltel. +48 12 350 54 80 kom: +48 607 990 415

Wystąpienia

Spośród wszystkich prelekcji uczestnicy najbardziej docenili następujące wystąpienia:

Marki buduje się jak religie - przykłady zarządzania customer experience
CASE STUDY IN-POST
Jacek Powałka, niezależny ekspert ds. CX,
Od prostego mechanizmu lojalnościowego do unikalnego customer experience
CASE STUDY IKEA
Adam Nowak, Bartosz Lechowski, , IKEA Polska
Keeping Face to Face in-store experience relevant in a digital worldQaalfa Dibeehi, Vice President & Principal, Forrester Research
Gdy zawiało nudą, czyli jak dzięki rozwiązaniom cyfrowym podnieść komfort zakupów i jakość doświadczeń w sklepieMariusz Orzechowski, Director Sales&Marketing CSEE, NEC
Sprzedawca Ambasadorem Marki – sposoby na zwiększenie motywacji pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta
CASE STUDY GINO ROSSI
Mariusz Drużyński, Dyrektor operacyjny, Gino Rossi
 

Galeria Foto