Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Skuteczne kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców

22-23 listopada 2016 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Kids Products Marketing

Pierwsza edycja KIDS PRODUCT MARKETING już za nami!!!

Podczas prelekcji wysokiej klasy przedstawicieli starano się stworzyć porter psychologiczny młodego konsumenta. Odpowiedzi na nurtujące pytania szukano zaś bezpośrednio u dzieci i rodziców w trakcie interaktywnych paneli.

W I edycji konferencji wzięło udział aż ponad 120 uczestników, a ponad 20 prelegentów, reprezentantów wiodących marek produktów skierowanych do dzieci i rodziców, zaprezentowało najciekawsze kampanie marketingowe i innowacyjne rozwiązania.

Uczestnicy mieli również możliwość poznać najnowsze badania na temat dzieci zanurzonych w technologii i rosnącego znaczenia marek własnych oraz podyskutować o regulacjach, samoregulacjach i perspektywach nadchodzących zmian. Wśród najwyżej ocenionych prezentacji znalazły się najciekawsze kampanie wykorzystujące potencjał Digitalu w Kids marketingu min.:

  1. Tomasz Michalski, Żywic Zdrój –Pomiędzy edukacją a zabawą – jak przy okazji budowania silnej marki generować wartość dodaną dla dzieciaków i ich rodziców
  2. Katarzyna Gruszka Mierzwa, Mattel – Skuteczny konkurs w branży dziecięcej – czyli jaki?
  3. Mark Dworczak, Coccodrillo –Spójna komunikacja wizerunkowa i sprzedażowa 360° marki dziecięcej
  4. Mirosława Sroka, Mieszko – Krótka historia Śpiącej Królewny, czyli jak obudzić potencjał marki dziecięcej
  5. Agnieszka Szmigiel – Nowak, Hasbro – Wykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji z dziećmi, czyli gdzie mówić i jak, aby skutecznie dotrzeć i zaangażować dzieci poprzez kanał online

Niewątpliwe największym zaskoczeniem i czarnym koniem tegorocznej konferencji była prezentacja Pani Katarzyny Domańskiej z Wydawnictwa Dwie Siostry. To nieoczekiwana puenta forum. Bez analiz rynku, bez wielkiego zespołu, bez innowacyjnych narzędzi i kanałów dotarcia udało im się stworzyć wiarygodny, atrakcyjny  i pożądany produkt, książki dla dzieci. A to wszystko dzięki ogromnej pasji,  zaangażowaniu i wielkiej miłości do książek i dzieci oczywiście.

Kids Product Marketing to temat rzeka, rośnie razem z naszymi dziećmi, ich potrzebami i rynkiem produktów i usług skierowanych do dzieci i rodzin z dziećmi. Jest o czym rozmawiać, ponieważ istnieje wiele doświadczeń i  inspiracji, którymi się możemy nawzajem wymienić.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do współtworzenia drugiej edycji Forum KIDS PRODUCT MARKETING już za rok.

Iwona Słończewska-Knap
Project Manager

iwona_kanp

Więcej informacji:


Iwona Słończewska-Knap Project Manager e-mail: iwona.knap@bluebusinessmedia.comtel. +48 12 350 54 00

Wystąpienia

Spośród wszystkich prelekcji uczestnicy najbardziej docenili następujące wystąpienia:

Pomiędzy edukacją a zabawą - jak przy okazji budowania silnej marki generować wartość dodaną dla dzieciaków i ich rodzicówTomasz Michalski, Kierownik Marketingu, Żywiec Zdrój
Skuteczny konkurs w branży dziecięcej - czyli jaki? Katarzyna Gruszka-Mierzwa, Senior Marketing Manager, EMEA > MATTEL
Spójna komunikacja wizerunkowa i sprzedażowa 360° marki dziecięcejMarek Dworczak, Karolina Kotkowska, Prezes Zarządu, Digital Communication Manager, Coccodrillo, Pomarańcza

Relacja wideo

Galeria Foto