Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Praktycy o komercyjnym wykorzystaniu danych. Trendy i strategie

14-15 października 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

IV Konferencja Customer Intelligence

Już po raz czwarty managerowie odpowiedzialni za customer analytics – czyli zbieranie, integrowanie oraz analizę danych spotkali się, aby dzielić się doświadczeniem i wypracować pomysły na maksymalizację komercyjnych zysków z działań marketingowych i sprzedażowych, prowadzonych w oparciu o dane o klientach. Firmy posiadają obecnie coraz szersze możliwości dotarcia do danych o swoich klientach, jednak pełne wykorzystanie tej szansy wcale nie jest takie łatwe, ciągle bowiem wyzwaniem pozostaje zapewnienie jak najlepszej jakości tych danych oraz maksymalny poziom personalizacji komunikatu kierowanego do klienta.

Wszystkim prelegentom i uczestnikom dziękuję za wkład wniesiony w to spotkanie.

Uczestnicy wydarzenia ocenili spotkanie jako „bezcenne” dopełnienie wiedzy o rynku, szczególnie, że udało się pokazać te same zjawiska biznesowe i podobne problemy z punktu widzenia różnych branż. Czujemy się zaszczyceni, że po raz kolejny udało nam się Państwa zainspirować.

Ponieważ konferencja pozostawiła nas z niedosytem rozmów, pracy w grupach i dalszej wymiany doświadczeń – w przyszłym roku spotkanie przygotujemy jeszcze bardziej interaktywnie!  

Do zobaczenia!

Katarzyna Klimkiewicz
Project Director

tel: +48 12 350 54 32
email: katarzyna.klimkiewicz@bbm.pl

 

IV Konferencja CUSTOMER INTELLIGENCE była częścią VII Forum Intelligence in Business. Forum jest największym w Polsce spotkaniem skupionym na zwiększaniu efektywności kluczowych obszarów nowoczesnej organizacji z wykorzystaniem narzędzi IT, specjalistycznej wiedzy oraz zaawansowanej analizy dostępnych danych. Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 300 uczestników.

k_klimkiewicz

Więcej informacji:


Katarzyna Klimkiewicz Project Director e-mail: katarzyna.klimkiewicz@bbm.pltel. +48 12 350 54 32

Wystąpienia

Spośród wszystkich prelekcji uczestnicy najbardziej docenili następujące wystąpienia:

The future is unexpected – or is it? Innovation as the only constant in changeable business environmentGene Becker, Sr Director, UX Technology & Strategy, SAMSUNG (USA)
Power your customer experience with digital insightsLarry Robiner, Vice President, FORRESTER (USA)
Segmentacje analityczne - droga do klientocentryczności.Marcin Tatarata, Dyrektor CRM, PZU
Jak obliczyć wartość życiową klienta dla swojego biznesu.Robert Romaniuk, Director of Customer Value Management and Revenues, NETIA
 

Opinie uczestników

Bardzo podobały mi się ogólne prezentacje „inspirujące”, które były prowadzone przez faktycznie przekonywujących mówców. Co do części popołudniowej – zgrabnie ujęty blok tematyczny, prowadzący od podstaw w zakresie Customer Intelligence, na najbardziej kompletnej merytorycznie sesji związanej z operacjonalizacją środowiska analitycznego kończąc. Poziom konferencji wysoki

Eliza Bujnowska, Head of Customer Insights

LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o. American Express Group

loyalty-240x64

Galeria Foto