Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Insight > Indywidualny komunikat > Zaangażowany Konsument

8-9 listopada 2016 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

KonferencjaPERSONAL(ized) e-di@logue

Pierwsza edycja konferencji Personal(ized) e-Dialogue już za nami!

Forum odbyło się 8 i 9 listopada 2016r. pod hasłem: „Insight, Indywidualny Komunikat, Zaangażowany Konsument”. Spotkanie rozpoczęliśmy grą interaktywną, w której włączyliśmy uczestników w zabawę – mianowicie budowę spersonalizowanego logo stolika. Była to jedna z wielu okazji dla naszych uczestników do wykazania się kreatywnością!

Uczestnicy byli gotowi do wymiany wiedzy, opinii ale też swoich wątpliwości dotyczących personalizacji w marketingu. Praktycznie po każdym wystąpieniu padało kilka do kilkunastu pytań – odnośnie tworzenia angażujących kampanii, wykorzystywania person w marketingu oraz dbania o dobranie właściwych insightów.

Pierwszy blok programu dotyczący wykorzystania insightów w tworzeniu kampanii marketingowych, pokazał jak wiele musimy wiedzieć o naszych klientach aby odpowiednio dobrać treści które do nich kierujemy.  Powiedzieliśmy w jaki sposób budować komunikat  do klienta tak aby był on zrozumiały i przejrzysty a jednocześnie nienachalny.

Blok dotyczący wykorzystywania person w marketingu okazał się  wywrotowy. Pokazaliśmy co zrobić kiedy źle określimy „personę” naszego klienta i jakie konsekwencje może ponieść biznes, gdy popełnimy taki błąd. Pokazaliśmy, że życie uczy nas jak popełniać błędy, ale jak ich unikać już musimy nauczyś się sami, co było najlepszą lekcja o analizie person i contentu jaki kierujemy do klienta!

Podczas Forum pokazaliśmy kampanie które wykorzystują emocje w marketingu, tak aby skraść serce klienta. Dużo miejsca zostało poświęcone na to w jaki sposób dzięki emocjom można kreować kampanie marketingowe 1:1, tak aby klient był bardziej zaangażowany i związany z marką. Zwieńczeniem I dnia Forum okazały się interaktywne grupy tematyczne, gdzie odbyły się liczne dyskusje przeciągające się aż do koktajlu.Rozmowom nie było końca! To pokazało, że nie tylko prelegenci, ale również i goście mają ogromną wiedzę dotyczącą personalizacji online.

Drugi dzień rozpoczął się bardzo mocno prelekcją dotyczącą narzędzi e-mail marketingu personalizowanego. Prelegenci skupili się na tym jak zacząć przygodę z automatyzacją i o tym co ona ma wspólnego z personalizacją? Zaprezentowane zindywidualizowane podejście dzięki botom wykorzystywanym przez Facebook Messengeroraz metody jak nie irytując klienta personalizować nasze działania online były mocnym punktem II dnia Forum. Konferencja została podsumowana komentarzem prawnym dotyczącym  odpowiedzialności podczas pracy z danymi klientów, o tym jakie dane możemy wykorzystać a jakich nie, oraz jakie pułapki prawne czyhają na nas w social media. Drugi dzień zakończyły interaktywne grupy dyskusyjne. Na stolikach leżały gotowe karty, na których goście zapisywali „złote zasady personalizacji” , razem udało się wypracować wiele ciekawych rozwiązań.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za stworzenie ciepłego klimatu spotkania któremu nie brakowało otwartości i spontaniczności ! Cieszymy się z otrzymanego feedbacku i sugestii dotyczących kolejnej edycji wydarzenia. To dla nas niezwykle cenne, że dzięki tym uwagom możemy ciągle się rozwijać, i że nasze spotkania stają się lepsze właśnie dzięki Państwu! W świetle wyników ankiet strona organizacyjna wydarzenia została oceniona na 4,4 w skali pięciostopniowej, a ponad 65% ankietowanych zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnej edycji wydarzenia. To dla nas ogromna radość i mobilizacja do pracy!

 

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia !
Gabriela Niemiec
Project Manager

gabriela_niemiec

Więcej informacji:


Gabriela Niemiec Project Manager e-mail: gabriela.niemiec@bbm.pltel. +48 12 350 54 25 kom: +48 607 990 415
 

Galeria Foto