Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

RAZEM BUDUJEMY PRAWDZIWĄ LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW!

22-23 kwietnia 2015 r. , Kraków, Hotel Holioday Inn

VI Poland & CEE Customer Loyalty Summit

Tradycyjnie od sześciu lat, branża lojalnościowa spotyka się w kwietniu w Krakowie – do którego na czas VI Poland & CEE Customer Loyalty Summit wyczarowaliśmy słoneczną, ciepłą pogodę. W tym roku gościliśmy ponad 200 uczestników Forum!

Spotkanie poprzedził dzień specjalny Data Analytics – warsztaty koncentrujące się na komercyjnym wykorzystaniu danych z programów lojalnościowych, poprowadzone przez Radosława Pidzika (Head of Consulting PAYBACK,  LOYALTY PARTNER).

W czasie obydwu dni Forum, zaraz po sesji plenarnej, którą współtworzyli pierwszego dnia: Margarita Fitzpatrick z DUNNHUMBY USA oraz Marek Kosakowski z DATA SOLUTIONS, a drugiego dnia Steven Martin, Vicepresident of Analysis, AIMIA UK (Nectar) oraz Jan Biłyk, CEO, LAURENS COSTER, podzieliliśmy się na 3 równoległe konferencje: Loyalty in Retail, Loyalty in Services, Lojalność resellera w handlu tradycyjnym. Uczestnicy konferencji z sektorów retail i usługi mogli także wziąć udział w specjalnie dla nich przygotowanych grach symulacyjnych na temat zwiększania zaangażowania klientów za pomocą grywalizacji prowadzonych przez Michała Dziekońskiego, Trenera i Prezesa ds. Strategii i Senior Partnera w EXPERIENCE GROUP).

W tym roku motywem przewodnim spotkania dla sektora retail było wykorzystanie danych: sposoby radzenia sobie z coraz większą ich ilością oraz analiza i wykorzystanie ich w strategii lojalnościowej. Na szczególne wyróżnienie zasługują dwie prezentacje: Bartłomieja Murawskiego (Kierownik - Dział Rozwoju Relacji z Klientami i Partnerami, PKN ORLEN) pokazująca w jaki sposób radzić sobie z uzupełnieniem danych o klientach-duszach, oraz Michała Szlapańskiego (Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji z Klientami LEROY MERLIN POLSKA), który pokazał przykłady shopping experience wspierających działania lojalnościowe.

Managerowie z firm usługowych koncentrowali się na sposobach „przeniesienia” lojalnych klientów na wyższy poziom: Ambasadorów marki. To właśnie przykłady mOkazji (prezentowane przez Marka Seralisa, Wicedyrektora departamentu CRM oraz Łukasza Konwickiego Strategic Partnerships Managera Departamentu CRM, mBANK) oraz dyskusja na temat retencji proaktywnej (podczas prelekcji Dariusza Żaby, Dyrektora Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem oraz Michała Bochnackiego, Starszego Menadżera ds. Kampanii, BANK BPH) wzbudziły największe zainteresowanie wśród uczestników i zostały najwyżej ocenione.

Nowością w tym roku było spotkanie w całości skoncentrowane na budowaniu relacji między producentami a resellerami na rynku tradycyjnym. Nikogo nie dziwi fakt, że tylko dobrze nawiązane i odpowiednio wzmacniane relacje dają efekt długofalowy, prowadzący do wzrostu zysków dla obydwu partnerów. Poziom prelekcji był bardzo wysoki i wyrównany, na wyróżnienie uczestników zasłużyli w tym roku: Piotr Sędor, National Field Sales Manager Poland z UNILEVER FOOD SOLUTIONS pokazujący wykorzystanie tak popularnego ostatnio trendu jakim jest gamifikacja oraz Artur Pęksyk, Szef Marketingu PORTA KMI POLAND opowiadający o tym, jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja lojalnościowa.

Program pierwszego dnia Forum zamknęły stoliki tematyczne – „stała pozycja” naszego Forum – które od lat cieszą się  dużym zainteresowaniem uczestników, ponieważ pozwalają im dyskutować w mniejszych grupach, ale za to bardziej głęboko. Wieczorem – jak co roku – spotkaliśmy się aby swobodnie i w kuluarach porozmawiać o lojalności – tym razem na pięknym tarasie Cafe Oranżeria, skąd rozpościerał się zapierający dech w piersiach widok na Wisłę i Wawel.

To było szczególne spotkanie: wspólnie świętowaliśmy rozdanie pierwszych w Polsce nagród LOYALTY AWARDS (BIG L), które były ukoronowaniem Plebiscytu przeprowadzonego przez Blue Business Media na przełomie lutego i marca br, a mającego na celu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych w Polsce działań lojalnościowych.

Zwycięzcy zostali wyłonieni dwuetapowo, a swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami) oraz najlepszy nowy program i innowacja roku. Laureatami edycji 2014 zostali:

  • Loyalty Innovation of the Year 2014 - ZENCARD
  • The best new loyalty activities of the year 2014 - Dr Irena Eris HOLISTIC CLUB
  • The best B2B loyalty scheme – reseller’s market - Maspex - SPRZEDAJEMY RAZEM
  • The best loyalty activities in services - mBank – mOKAZJE
  • The best loyalty activities in retail – PAYBACK

Partnerem Plebiscytu była firma TNS POLSKA, a nad merytoryką czuwała Kapituła w składzie:

  • Tomasz Burdziński – Dyrektor Strategiczny, OSKAR WEGNER – MARKETING RELACYJNY
  • Marek Kosakowski - Dyrektor Zarządzający, DATA SOLUTIONS (OMNICOM GROUP)
  • Andrzej Łapeta – Manager, Firma Reklamowa KUC
  • dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu spółki i360
  • Grzegorz Ostrowski – Client Service Director, TNS POLSKA
  • Jacek Szlak – Redaktor naczelny portalu MARKETING PRZY KAWIE
  • Dominik Zacharewicz – Managing Partner, LOYALTY POINT

Nowością tegorocznej edycji Poland & CEE Customer Loyalty Summit była Innovation Area – miejsce, w którym uczesnticy mogli „poczuć” nowe technologie i sprawdzić, czy będą mogli wykorzystać je w swojej strategii. W tym roku swoje innowacje prezentowały firma ZENCARD i DIGE.

To była wielka przyjemność dla mnie i całego zespołu Blue Business Media gościć Państwa w Krakowie. Dołożymy starań, aby za rok czuli się Państwo z nami jeszcze lepiej!

Do zobaczenia wiosną 2016 a tymczasem zapraszam do obejrzenia pamiątkowych zdjęć i relacji wideo.

Katarzyna Klimkiewicz
Project Director

k_klimkiewicz

Więcej informacji:


Katarzyna Klimkiewicz Project Director e-mail: katarzyna.klimkiewicz@bbm.pltel. +48 12 350 54 32

Relacja wideo

 

Opinie uczestników

Bardzo serdecznie dziękuję Państwu za możliwość uczestniczenia w tak wspaniałym wydarzeniu jakim była Konferencja Loyalty Summit w Krakowie.
Nigdy jeszcze nie spotkałam się z tak znakomitą organizacją. Wszystko było zapięte na „ostatni guzik”. Poziom całej konferencji spełnił moje najśmielsze oczekiwania.
Poznałam mnóstwo fantastycznych osób, z którymi mogłam wymienić się wiedzą i doświadczeniem. To były wspaniale 2 dni zorganizowane na najwyższym poziomie zarówno organizacyjnym jak i merytorycznym.
Bardzo chciałabym wrócić tam za rok :)

Ewelina Filewicz, Trade Marketing Manager

Carlsberg Polska

Carlsberg-300x130

Kolejny raz uczestniczyłam w forum i z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że jest to najciekawsze wydarzenie branżowe w Polsce poświęcone budowaniu lojalności klientów.
Interesujące prelekcje i wykłady są inspiracją dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę związaną z budowaniem lojalności, jak również dla osób, które od lat zajmują się tym obszarem.
Oprócz prelekcji, duże znaczenie ma również możliwość spotkania i rozmów z praktykami z różnych branż. Wymiana doświadczeń oraz możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych jest dodatkowym atutem tego forum. Organizatorom pragnę pogratulować profesjonalnego przygotowania konferencji i dbałości o dobre samopoczucie uczestników zwłaszcza w ostatnim dniu – tabletki na ból głowy i napoje energetyzujące - były strzałem w dziesiątkę. Pragnę również podziękować wszystkim prelegentom za interesujące wykłady. Wracam z konferencji z głową pełną pomysłów, które zamierzam wykorzystać w swojej codziennej pracy. Mam nadzieję, że „do zobaczenia” za rok.

Iwona Barbara Mizdra, Kierownik ds. Rozwoju Programów Partnerskich

Sygma Bank

sygma

O konferencji lojalnościowej w Krakowie krążą już legendy – że to jedno z kluczowych wydarzeń na polskich rynku w zakresie budowania lojalności Klientów, że wszystko jest zawsze dopięte na ostatni guzik, że przyciąga ona interesującą tematyką i inspirującymi wystąpieniami, a przede wszystkim że dbają o pozytywne doświadczenie uczestników. W tym roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w konferencji po raz pierwszy i naszym zdaniem te legendy stały się rzeczywistością i potwierdziły się w 100%. Dzięki 3 panelom tematycznym każdy uczestnik mógł znaleźć coś dla siebie. Interesujące były zwłaszcza wystąpienia plenarne prowadzone przez zagranicznych gości oraz polskich ekspertów. Niesamowite, w jaki sposób organizatorzy zadbali o komfort uczestników - niezapomniane powitanie, niespodzianka przy śniadaniu czy inspirująca lektura o lojalności 3.0. Po prostu „wow”. Już nie możemy się doczekać, co też organizatorzy wymyślą na przyszły rok.

Magdalena Barwińska, Mirosław Mikłos, CE Project Manager, Customer Experience Counselor, Biuro ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów

Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.

citi-handlowy-300x63

To idealne miejsce do poszukiwania inspiracji. Zderzenie różnych światów sprzedażowych, opinii, mechanizmów rodzi nowe pomysły i rozpala efekt synergii. Stąd już blisko do idealnych rozwiązań i inspirujących projektów

Piotr Sędor, National Field Sales Manager Poland

Unilever Food Solutions

unilever-195x230

Galeria Foto