Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

Decydenci realnie wpływający na kształt rynku płatności! Kluczowe tematy i wyzwania!

26-27 maja 2015 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

III Poland Payments Summit

W dniach 26-27 maja odbyła się trzecia już edycja Poland Payments Summit, podczas której na strategicznym szczeblu o przyszłości i kierunkach rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce dyskutowali kluczowi uczestnicy rynku.

Polski rynek płatności wszedł w nowy etap rozwoju, napędzany przez trzy główne siły: obniżoną stawkę interchange, zróżnicowane rozwiązania technologiczne, zmieniające się oczekiwania klientów. Z tego powodu przed wszystkimi uczestnikami stoi wiele trudnych pytań i dylematów do rozwiązania w przyszłości. Inspiracjami w obszarze budowania wartości dodanej w usługach płatniczych, najnowszych trendach, przyszłości modeli biznesowych, a także potencjale nowatorskich projektów oraz możliwościach i korzyściach płynących z dalszego upowszechnienia transakcji bezgotówkowych dzieliło się 20 prelegentów z 27 banków, firm i instytucji.

Podczas III Poland Payments Summit gościliśmy ponad 100 uczestników, w tym Prezesów, Dyrektorów i Managerów takich firm i instytucji jak: Polski Standard Płatności, PKO Bank Polski, Bank Pekao, Bank Zachodni WBK, mBank, ING Bank Śląski, Bank BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank, Citi Handlowy, Ministerstwo Finansów, Narodowy Bank Polski, PayU, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, VISA Europe, Mastercard Europe, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Obserwatorium.biz, BPC Banking Technologies, Play, eSourcing, Bank Ochrony Środowiska, Alior Bank, Euronet Polska, BMS, Bank BPH, eCard, Santander Consumer Bank, Castorama Polska, Poczta Polska, NCR Polska, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Grupa Allegro, Sodexo, SGB-Bank, Loyalty Partners Polska, DNB Bank Polska, Schonherr Stangl Lutz, First Data Polska, Austria Card Polska, ING TFI oraz Bankier.pl.

Dziękujemy wszystkim interesujące dyskusje, ciekawe wnioski i trafne uwagi. Do zobaczenia w maju na kolejnej edycji!

milosz

Więcej informacji:


Miłosz Gajewski Project Manager e-mail: milosz.gajewski@bbm.pltel. +48 12 350 54 28 kom: +48 603 990 823

Wystąpienia

Spośród wszystkich prelekcji uczestnicy najbardziej docenili następujące wystąpienia:

NAJWAŻNIEJSZE CECHY DOBREGO MOBILNEGO SYTEMU PŁATNOŚCI Z PERSPEKTYWY SKLEPU I UŻYTKOWNIKA NA PRZYKŁADZIE PIERWSZEGO MOBILNEGO E-PRZELEWU I PŁATNOŚCI ONE-TOUCHMartyna Szczepaniak, Dyrektor Centrum Usług Płatniczych, PayU
DYSKUSJA PANELOWA: PRZYSZŁOŚĆ TRANSAKCJI KARTOWYCH PO OBNIŻENIU INTERCHANGE FEE – ROZWIĄZANIA I DOSTOSOWANIE MODELI BIZNESOWYCH BANKÓWMarcin Mikołajczak, Andrzej Budasz, Mateusz Poznański, Jakub Kiwior, Bartosz Ciołkowski, , Raiffeisen Polbank, Bank BGŻ BNP Paribas, ING Bank Śląski, Visa Europe, MasterCard Europe
PROJEKTOWANIE INTERFEJSU PŁATNICZEGO A POTRZEBY I OCZEKIWANIA KLIENTÓWKatarzyna Prus-Malinowska, Dyrektor ds. Bankowości Elektronicznej, Bank Zachodni WBK
ZAGRANICZNE INICJATYWY PŁATNICZE – CENNE INSPIRACJE CZY POTENCJALNE ZAGROŻENIE DLA KRAJOWEGO EKOSYSTEMU?Michał Kisiel, Analityk, Bankier.pl
EFEKTYWNE BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I LOJALNOŚCI KLIENTÓW DZIĘKI MOBILNYM INSTRUMENTOM PŁATNICZYMMichał Macierzyński, Łukasz Kuc, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej, Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych, PKO Bank Polski

Relacja wideo

Galeria Foto