Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz jak wyglądały nasze dotychczasowe wydarzenia!

30 listopada 2016 r. - 1 grudnia 2016 r. , Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

VI Field Force & Sales Excellence for Pharma

Ponad stu dwudziestu Praktyków odpowiedzialnych za sprzedaż w sektorach farmaceutycznym oraz medycznym spotkało się już po raz szósty w eksperckim gronie by ulepszać kluczowe aspekty strategii i taktyk sprzedażowych (ze szczególnym naciskiem na Field Force).  To wydarzenie trwale wpisało się w kalendarze Profesjonalistów sprzedaży, którzy traktują je jako unikalną platformę wymiany wiedzy, najlepszych praktyk i inspiracji, ale też możliwość podejrzenia co
i jak robią inni  tak by uzyskać wartościowe i unikalne benchmarki.

W tym roku konferencja „Field Force & Sales Excellence for Pharma” odbyła się Warszawie w dniach 30 listopada – 1 grudnia i  poprzedzona była jednodniowymi warsztatami „Sieci Apteczne”, których celem było podniesienie efektywności współpracy firm farmaceutycznych z sieciami aptecznymi. Prezesi, Członkowie Zarządów, Dyrektorzy i Managerowie sprzedaży, Business Unit Managerowie oraz osoby odpowiadające za doskonalenie teamu sprzedażowego już od samego początku spotkania wymieniali się doświadczeniami, wątpliwościami, ciekawymi  i innowacyjnymi rozwiązaniami prowadzącymi do optymalizacji sprzedaży oraz przekładającymi się na rozwój ich organizacji. Z całą pewnością przyczyniła się do tego interaktywna sesja otwierająca spotkanie, wykorzystująca… klocki Lego oraz przede wszystkim niezmiernie inspirująca prelekcja Gościa Specjalnego – Pana Aleksandra Doby – niezwykłego 70-latka, który jako pierwszy przepłynął kajakiem przez Ocean z jednego kontynentu na drugi. Pan Aleksander bardzo konkretnie pokazał jak „przekraczać niemożliwe”. Ponadto prelekcja ta została oceniona przez uczestników jako najlepsze wystąpienie całej konferencji! Podczas spotkania widać było, że tematy „miękkie” cieszą się w tym roku dużym uznaniem uczestników – w końcu to czas rynku pracownika. Uczestnicy bardzo docenili również wystąpienie drugiego inspiratora spotkania – pana Andrzeja Gondka, Country Managera, Glenmark Pharmaceuticals, Ultramaratończyka, który opowiedział o tym jak przebiegł przez cztery najbardziej wymagające pustynie podczas jednego roku. Praktycy sprzedaży otrzymali konkretną odpowiedź na pytanie „co decyduje o tym, że jedni wygrywają mając tak niewiele a inni przegrywają mając tak wiele”. Zapewne była to dla Uczestników bardzo ciekawa inspiracja, bo bieg przez pustynię stanowi ciekawą metaforę rynku farmaceutycznego. Kolejnym wystąpieniem w tym obszarze, była oceniona jako trzecia najlepsza prelekcja pana Dominika Wilczyńskiego, Dyrektora Komercyjnego Dział BGx z firmy Teva: Nie budujmy biznesu, tylko ludzi, to od nich finalnie zależy sukces – czyli jak skutecznie motywować w czasach gdy o motywacji powiedziano już prawie wszystko.

Wszystkie kolejne prelekcje, w większości oparte o ulubioną formułę naszych Uczestników – case study – dostarczyły zestaw unikalnej wartości merytorycznej, inspiracji i konkretnych, najciekawszych rozwiązań przetestowanych już przez Prelegentów, bo  „najlepiej jest uczyć się na cudzych błędach i inspirować się sukcesami innych”. Prelegenci dzielili się swymi doświadczeniami w wielu specjalistycznych obszarach sprzedaży farmaceutycznej: zaczynając od tworzenia zespołów sprzedażowych odpowiadających na dzisiejsze wyzwania rynku i zmianę lejka sprzedażowego – elastycznych, zmotywowanych, świetnie wyposażonych i gotowych do bycia prawdziwym partnerem dla lekarza, pacjenta i innych HCP, poprzez czynniki sukcesu współpracy z sieciami, wykorzystanie big data czy skutecznym wpisaniu Field Force w multichannel, na kwestiach prawnych kończąc.

W tegorocznej agendzie, jak zwykle, pojawiło się sporo nowości. Zwiększyła się liczba uczestników reprezentujących sieci apteczne, którzy otwarcie dzielili się swymi przemyśleniami na temat warunków bardziej owocnej współpracy. Na szczególne wyróżnienie zasługują też inspiratorzy z innych branż, którzy na zasadzie „out of the box” dzielili się swymi eksperckimi doświadczeniami z kolegami z sektora pharma. W tym roku byli z nami m.in.: reprezentanci firm Europejski Fundusz Leasingowy, Orange i Tchibo. Były to mistrzowskie prelekcje! Uczestnicy szczególnie zachwycili się wystąpieniem „Grywalizacja, nowe media, jak wykorzystać innowacje technologiczne w zarządzaniu zespołem. Case study Orange” pana Leszka Gajewskiego, Dyrektora Komercyjnego Regionu Małopolska z firmy Orange, które ocenili jako drugą najlepszą prelekcję konferencji.

Bardzo cieszy nas, że konferencja co roku rozrasta się a uczestnicy doceniają możliwość wymiany wzajemnych doświadczeń i inspiracji w branżowym gronie praktyków sprzedaży.
Dlatego już dziś serdecznie zapraszam Państwa do udziału w VII Field Force & Sales Excellence for Pharma w grudniu 2017 r.!
Do zobaczenia!

ola_shoen

Więcej informacji:


Aleksandra Schoen-Żmijowa Project Director e-mail: aleksandra.schoen@bbm.pltel. +48 12 350 54 24

Relacja wideo

 

Opinie uczestników

„Konferencja "VI Field Force & Sales Excellence for Pharma" to pożyteczne spotkanie o wielu aspektach. Kilkunastu, staranie dobranych prelegentów zaprezentowało uczestnikom szeroką gamę działań mających udoskonalić działalność zawodową. Bardzo inspirujące były różnorodne warsztaty. Możliwość nawiązania pożytecznych kontaktów podczas dwudniowej konferencji dopełniało wartość Konferencji. Warto stawiać sobie ambitne cele - a potem je realizować. Ta Konferencja dała pozytywne bodźce wszystkim.”

Aleksander Doba,

pierwszy człowiek na świecie, który przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki

„Bardzo owocna konferencja oraz warsztaty apteczne. Dobry, zróżnicowany przekaz dotyczący aktualnych faktów i trendów rynkowych. Cenna wymiana doświadczeń! Gratulacje.”

Dariusz Zajęcki, National Key Account Manager

Woerwag Pharma

„Konferencja była bardzo ciekawa, dużo wiadomości, case study itp. Najciekawsze sesje to zdecydowanie te, w których brali udział lekarze. Z drugiej strony prezentacje Coca Coli i mBanku również można zaliczyć do inspirujących. Ogólnie bardzo dobre forum do wymiany informacji i doświadczeń.”

Karol Wolak, Commercial Excellence Project Manager Biopharma

Merck

„Konferencja ciekawa, poruszająca interesujące tematy, dostarczająca inspiracji dotyczących zmian w strategii działania. Ciekawa grupa gości i panelistów zaproszona na spotkanie (producenci, sieci, hurtownie) poruszająca tematykę współpracy w całym łańcuchu dystrybucji producent-hurtownia-sieć.”

Maciej Skrzypczak, Współwłaściciel, Dyrektor Sprzedaży

Tree Pharma

„Spotkanie było zorganizowane bardzo profesjonalnie. Ciekawe case study oraz panele dyskusyjne, poruszające różne tematy. Konferencję oceniam bardzo dobrze.”

Ewelina Kopyś, Asystentka Business Unit Oral Care & Pharma

Pierre Fabre

„Bardzo inspirujące było powitalne wystąpienie p. Aleksandra Doby o jego osiągnieciach w przekraczaniu niemożliwego. Również bardzo inspirujące i pożyteczne były wystąpienia o osiąganiu niemożliwego , o zespołach i ich motywacji p. Piotra /Glenmark/ i p. Dominika /Teva/ - tu nic dodać nic ująć, pełne chapeau bas ! Także warsztat pod koniec 1-go dnia dotyczący Szefa/Managera/Lidera uznaję za dobry i pożyteczny.”

Grzegorz Chwaliński, Dyrektor Makroregionów

Nord Farm

„Ponownie bardzo interesujące spotkanie z profesjonalistami – od firm producenckim po dystrybucyjne w farmacji. Możliwość dyskusji o bieżącej sytuacji rynkowej, nowych trendach i koncepcjach. Bardzo cenne i pomocne.”

Piotr Buława, Niezależny Ekspert

Galeria Foto