O NAS

Dowiedz się więcej o nas – co i dlaczego robimy
i poznaj nasz zespół – takich… jacy jesteśmy

Powstaliśmy w lutym 2009 roku, w momencie, gdy po rynku rozlewał się głęboki kryzys ekonomiczny. W grupie managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży konferencyjnej, uznaliśmy, że tylko „szyte na miarę” potrzeb i aspiracji, odpowiadające na aktualne wyzwania wydarzenia, są w stanie w realny sposób stymulować rozwój profesjonalistów i firm.

NASZA MISJA

Nie interesują nas klasyczne szkolenia! Nasze spotkania to akceleratory biznesu. Naszym celem jest przyspieszanie rozwoju firm i profesjonalistów poprzez tworzenie „szytych na miarę” przestrzeni spotkań (konferencji,targów, think tanków) umożliwiających wymianę unikalnych doświadczeń i relacji biznesowych.

NASZA
WIZJA

Tworzymy wydarzenia, które dostarczają gotowe do zaimplementowania rozwiązania (informacyjne i biznesowe), odpowiadające na aktualne wyzwania oraz przygotowujące biznes na problemy i możliwości jutra.

NASZE
KNOW-HOW

Nasze produkty rozwijamy w oparciu o autorską metodologię, jasno definiując najważniejsze dla każdego wydarzenia elementy: Społeczność, Cel , Impakty, Formuła na bazie wywiadów z Uczestnikami i starannego researchu rynku. Każde wydarzenie to starannie zaplanowany „ekosystem”, którego celem jest – optymalizacja korzyści Uczestników i Customer Experience.